Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler jag behöver tips på en bra robotdammsugare Krav: max 9,8 cm hög (annars kommer den inte plats under sängen Önskemål: klara av mattor...
Svar
9
· Visningar
1 196
Senast: BaconBob
·
Skola & Jobb Vi har problem i arbetsgruppen som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Det har pågått ganska länge nu och det påverkar alla andra... 2
Svar
38
· Visningar
3 444
Senast: No1
·
Äldre Är det någon här som har erfarenhet av att åka på semester till Kroatien? =) Var åkte ni och vilken tid på året isåfall? Kunde ni bada...
Svar
10
· Visningar
1 478
R
Kropp & Själ Tänkte sticka iväg på nån slags relaxresa sista veckan i februari. Enda målet är att slappa. Tänker ligga i en solstol, eventuellt... 2
Svar
21
· Visningar
2 667
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ För ungefär en månad sedan skadade jag vristen när jag var ute och sprang. Läkaren trodde att det var en inflammation i muskelfästet så...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: MCP
·
Äldre Jag behover lagga till lite mer musik till min gym-playlist och skulle vilja ha en massa forslag pa bra peppiga latar. Just nu ar allt...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Med tanke på epidemin som nu inte längre enbart finns i Afrika. Är ni oroade? Hörde på ekot om hur Dallas Hospital hanterat en... 22 23 24
Svar
477
· Visningar
31 854
Senast: No1
·
Äldre Jag har läst några böcker som "Touching the void" och "K2 på liv och död", och fascineras av sådana berättelser. Har någon av er något...
Svar
18
· Visningar
981
Senast: ylvali2
·
Äldre Locka mig hit och locka mig dit - fine, det är fint med lockar. Men dra mig baklänges och kalla mig Ragnar vad det är överjävligt att...
Svar
19
· Visningar
20 313
Senast: LindgrenV
·
Äldre Min ack så underbare make fick för sig att spruta citronsaft på vår hund när hon stod och skällde framför tv:n i höstas. Det hjälpte...
Svar
5
· Visningar
750
Kropp & Själ Håller på att bli galen.. Gaaaaaalen!! Började med att det kliade lite då och då lite här och där för någon vecka sedan. Blev sen mer... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
12 588
Senast: Mela99
·
Kropp & Själ Ja, att det är olika reaktioner beroende på vem man frågar inser jag ju, men ni som har erfarenhet, vill ni dela med er om hur ni... 2
Svar
34
· Visningar
4 008
Senast: tanten
·
Äldre Om man ska ut med en dam på en krog i Stockholm, är då Lilla Ego ett bra val :) eller finns det bättre
Svar
3
· Visningar
608
Äldre Nästa lördag fyller jag år och då vill jag ha en Sgroppino. Men var i Stockholm hittar jag en bar där jag kan smutta på denna från...
Svar
11
· Visningar
1 620
Äldre Jag är beroende av att ha musik i öronen och använder därför mina hörlurar tills de bokstavligt talat faller isär. För tillfället...
Svar
18
· Visningar
1 172
Senast: Jaulgreis
·
Äldre Jag håller på att göra ett eget julkort (bild på min hund). Men vill ha något annat än ett God Jul på framsidan, det tänkte jag ha inne...
Svar
2
· Visningar
1 386
Senast: Idas
·
Skola & Jobb Ni som flyttat utomlands för att jobba, hur har ni gjort med det praktiska? Har ni varit bekant med arbetsplatsen innan flytt (hur?)...
Svar
5
· Visningar
1 304
Skola & Jobb Jag håller nu på att klura hur mycket skatt det ska betalas på försäljning av ett aktiebolag. Jag tror det kommer att falla under...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: Clabbe
·
Hemmet Måste man ta bort så mycket av den gamla tapeten som möjligt eller räcker det om man tar bort där det är trasigt/löst och sen spacklar...
Svar
10
· Visningar
2 581
Senast: tanten
·
Äldre Till min halloweenkaraktär hör det till att brösten sitter ihop totalt och är så upptryckta det bara går. Hur åstadkommer jag bäst... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
18 204
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka