Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska med sambon på företagsfest på lördag. Nu fick vi programmet och där stod då klädkod Smart casual / semi-formal. Det säger mig...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: ullo
·
Äldre Nu har jag fått en idé inför årets julpyntning. Jag skulle vilja ha en massa julpynt, men bara sådant som inte innehåller religiösa... 14 15 16
Svar
300
· Visningar
21 224
Senast: Badger
·
Relationer Hur talar man om för sin partner att han har dålig andedräkt? Vi har varit tillsammans i över ett år. I början kände jag nog aldrig att... 2
Svar
35
· Visningar
10 112
Senast: Badger
·
Hemmet jag fick tipset igår om strykspray när jag kämpade som bäst med mina gardiner. Har ni använt det? Funkar det? Jag tänker om det blir...
Svar
10
· Visningar
3 371
Senast: Smulu
·
Äldre Okej, ska fatta mig kort! Håller just nu på att göra pepparkaksdeg, och jag brukar göra så att jag smälter ihop smör, socker, sirap och...
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: Fazeem
·
Tjatter ... Snötäckta berg i Storbrittanien i början på september? Lyssnar på Harry Potter och Hemligheternas kammare och började fundera...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: Caoimhe
·
Tjatter I början av nästa år så kommer jag och en vän ordna en stor fest med Disneytema och lockig rödtott som jag är så tänkte jag förstås vara...
Svar
5
· Visningar
2 364
Senast: LovingLife
·
Äldre *Gnälltråd* Hela det här året (åren!) har bestått av ena motgången efter den andra. Går någonting bra så händer något annat som sabbar... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 018
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Med anledning av en festlig tillställning och för att kunna maximera min klädsel i enlighet med temat skulle jag vilja ha rosa hår för...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: GotAsecret
·
Äldre Hur kan man kolla om en person som jobbar i Norge har skulder och vilken inkomst den har? Vore jättebra att få reda på det så tack på...
Svar
1
· Visningar
1 552
Senast: lil-sis
·
Hemmet Jag måste byta ut mina persienner då jag har målat om fönsterna och det ser helt tokigt ut nu. Huset är från 40-talet eller nått, och...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Skulle behöva tips på schampo till min irriterade hårbotten, som jag antar är lite stressad igen. Kliar och svider, dock inget mjäll...
Svar
14
· Visningar
1 807
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Vad använder alla bukefalister för preventivmedel? Fördelar och nackdelar? 6 7 8
Svar
144
· Visningar
13 301
Senast: TygerTyger
·
Äldre Hej förresten, evigheter jag varit inloggad här. Jag har varit besatt hela dagen av att komma på vilken låt det här är som jag hörde på...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Lyan
·
Äldre Jag söker med ljus och lykta ( :P ) efter en bilformad lampa till min lillebror i julklapp =) Någon som råkar veta vart man kan hitta...
Svar
3
· Visningar
667
Senast: lisa412
·
Skola & Jobb Fått tid för arbetsintervju på fredag! :bump: Men ahh panik för att göra bort mig totalt! Jobbet är perfekt för min situation just nu...
Svar
5
· Visningar
700
Äldre Jag är helt beroende av att använda teriyakisås när jag lagar mat. Helst marinaden då. Såsen man köper är lite mer söt. Jag använder den...
Svar
8
· Visningar
1 468
Senast: purity_666
·
Äldre Någon som bott/jobbat/rest en tid i Indonesien som kan berätta om sina upplevelser? I september nästa år ska jag resa inom mitt yrke...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Anna_
·
Hemmet Det borde finns bukefalister som renoverat/renoverar fönster här. Tycker ni det behövs en kurs eller kan man bara läsa in sig på...
Svar
12
· Visningar
1 171
Senast: Basilika
·
Äldre Någon som har tape extensions här? :) Hur ska de kännas när de sitter på? Är det vanligt att de småluggar lite? Jag gjorde extensions...
Svar
0
· Visningar
492
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka