Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har alltid vara stolt över mina fötters förmåga att klara typ allt och jag har gått och sprungit mycket det senaste fem åren och... 2
Svar
22
· Visningar
5 064
Senast: Lejonelle
·
IT & mobiler Ikväll var det meningen att jag skulle läsa handlingar till nämndstyrelse imorgon. Samt surfa lite. Det första var att mailen inte gick...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: Dandylinn
·
Fritid Jag håller för tillfället på att virka en mängd african flowers till min Happypotomus, problemet är bara att blommorna har en tendens...
Svar
0
· Visningar
508
Senast: emlem
·
Äldre Vad får/bör man lägga på en vinterjacka om man tröttnat på att stå och huttra ute i snålblåsten och det kommande snöblasket den här... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 352
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Jag ska få en profylaxskena och ska prova ut den. Jag är livrädd! Jag har jättekänslig kräkreflex och tycker inte alls det känns...
Svar
5
· Visningar
3 011
Senast: Prosit
·
Äldre Jag har räknat till 40, kan ha missat några. :) (Förstakusiner = era föräldrars syskonbarn). 5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 030
Senast: lil-sis
·
Äldre Som titeln lyder: Hur får man bort blod från trä? och innan någon tror att jag mördat någon så kan jag dementera det, inte ens min PMS...
Svar
11
· Visningar
11 491
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Vill skapa en hemsida, men vet inte vilken man ska använda. Har ni förslag på någon bra och som är gratis?
Svar
10
· Visningar
831
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Jag läser en kurs där vi nu ska typografera text. Kurslitteraturen är inte till så mycket hjälp tyvärr. Jag behöver verkligen hjälp med...
Svar
6
· Visningar
1 274
Senast: Pancakes
·
Äldre Jag ska hyra ut min lgh (bostadsratt) i andra hand, och da ska man fylla i en liten ruta med "anledning till andrahandsuthyrningen". Hur...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: hvala
·
Relationer En diskussion kom upp häromdagen på jobbet, och jag började fundera hur är det egentligen? Ett par, sambos, där ena parten ska...
Svar
6
· Visningar
4 084
Senast: swemale
·
Kropp & Själ Ni som läst mina tidigare trådar vet att jag till från druckit alkohol på ett destruktivt sätt. Jag har druckit alkohol som... 2
Svar
21
· Visningar
3 170
Senast: Mela99
·
Äldre Nu har jag återigen fastnat i Youtubeträsket. Jag brukar googla på amazing, trillar in på sångare som chockat domarna i GOT Talent och... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 085
Senast: Kilauea
·
Äldre Ibland kör jag E18 mot Norrtälje och efter Åkersberga-avfarten fram till Roslagsstoppet så är det omväxlande en och tvåfiligt. Bitvis... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 603
Senast: Magiana
·
Äldre Är lite nyfiken på hur stor summa ni tycker man ska ha sparad för att anses ha "mycket" sparpengar? Det verkar variera väldigt mycket... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 742
Senast: _FiA_
·
Äldre Kläd-dilemma här. Ska på fest med 80-talstema om ett par veckor. Har en klänning som stilmässigt stämmer in men den är röd. Kan detta...
Svar
7
· Visningar
642
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Jag har betalat strax över 3000 kr senaste 12-månadersperioden för sjukvård och sånt. Allt utom 300 kr (uteblivet besök) ska ingå i... 2
Svar
26
· Visningar
2 792
Senast: Rosett
·
Relationer Sambon kunde inte sova så nu ligger jag vaken. Han har några lediga veckor medans jag måste upp lite efter 5 på morgonen för att hinna... 2
Svar
25
· Visningar
5 040
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag ska kanske få Litium mot mina depressioner (har återkommande depressioner då jag är bipolär typ 2 och har även hypomana skov men är...
Svar
12
· Visningar
7 501
Senast: Qelina
·
Relationer Detta är egentligen en halvt gnäll tråd. Jag kommer i detta läget bara dra historian kort och inte gotta in mig i den. Diskuterade... 2
Svar
33
· Visningar
3 283
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka