Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Varit på min årliga besök hos diabetesläkaren. Tydligen har jag blodbrist. Jag har "alltid" haft dåliga värden och har periodvis varit... 2
Svar
29
· Visningar
2 925
Senast: tanten
·
Äldre Jag kommer snart att uppleva min största livskris hittills. Jag kommer att avliva min hund, tillika själsfrände, den 26/11 och en av de...
Svar
12
· Visningar
1 187
Senast: fryckan
·
Äldre Något underlig frågeställning. Känner någon till om det finns möjlighet att låna ut pengar via ombud? D v s jag sätter in pengarna till... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Fritid Jag har ett problem med en klänning jag försöker sy. Det är från senaste Burda Plus (H/V 2014). Mönster 406. Varning för massor av...
Svar
15
· Visningar
2 616
Senast: zesel
·
Skola & Jobb Hej! Skriver mitt examensarbete i vår och funderar nu på hur jag ska göra med min lilla studentlägenhet jag har i staden jag läser i...
Svar
5
· Visningar
491
Senast: nejlica
·
Kropp & Själ Jag har åkt på en för jävlig förkylning - alldeles tjock i halsen, förkyld och hostan kommer nog snart :grin: Men alltså, jag har haft...
Svar
18
· Visningar
3 564
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Igår fick jag fruktansvärt ont i magen efter jag ätit frukost. En skärande smärta under vänster revbensbåge. Hade så ont att jag inte...
Svar
2
· Visningar
513
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Jag & sambon går i husköpar tankar. Just nu tittar vi mest bara på hemmet & försöker ta reda på så mycket information vi kan. Våran plan...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: aprilmaj
·
Äldre finns det någon här som har recept på något med lax som man kan servera på sked på ett glöggmingel? Det ska även serveras ostbricka...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: Kviga
·
Kropp & Själ Jag såg en artikel om en tjej som klippte av sitt hår för att donera till cancersjuka. Då funderade jag om avlidna kan skriva in...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: svea
·
IT & mobiler Måste akut köpa ny dator.:cry: Någon som har tips på vad ma ska ha? Har tänkt lägga max 6000kr och har endast tänkt att surfa och se...
Svar
4
· Visningar
560
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag funderade på att skriva detta under anonymt nick, men jag känner mig så trygg med er buke-folk att det känns onödigt (ni som känner...
Svar
9
· Visningar
1 341
Senast: dobbis
·
Äldre För att inte kapa tråden sparpengar så skriver jag en ny tråd då jag inte hittar den gamla. Min man har en arbetskamrat som är från...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: Amha
·
Tjatter Helgtrådscomeback! :D Vad händer i helgen? 24 25 26
Svar
507
· Visningar
15 963
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag har sen tidigare en problemmage. Har IBS med både diarré och förstoppning lite så där varierande. Det är också konstaterat att jag...
Svar
7
· Visningar
2 443
Senast: Parrot
·
Kropp & Själ Jag älskar mjölk. Så dylik läsning gillar jag inte; http://www.aftonbladet.se/halsa/article19771502.ab Så jag ifrågasätter naturligtvis... 17 18 19
Svar
368
· Visningar
21 638
Senast: Minett
·
Kropp & Själ Jag har googlat men inte funnit något. Det är så att när jag umgås med en pojkvän så blir jag trött och orkar inte med resten av livet... 2
Svar
23
· Visningar
11 599
Senast: Sar
·
  • Låst
Skola & Jobb På begäran, här kommer en ny tråd! :D Det sista jag skrev i tråden var att jag spenderat över 3 000 kr på kurslitteratur till nästa... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
105 556
Senast: lizan
·
Äldre Har röjt ut förrådet och ska göra mig av med lite bråte... Har en hel kartong med en massa koppar- och mässingsprylar i fint skick. Är... 2
Svar
29
· Visningar
2 769
Senast: Karfitsa
·
Hemmet Vi ska ha en vägg i vardagsrummet tapetserad men jag tycker det är jättesvårt att hitta tapeter. Många ser fina ut när man kollar på... 2
Svar
24
· Visningar
4 080
Senast: Catrool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka