Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har nu fått Propavan utskrivet. Jag har fått information av min läkare kring läkemedlet men söker nu egna erfarenheter. Jag brukar... 2
Svar
28
· Visningar
19 327
Senast: Beetlebum
·
Kropp & Själ Vägde 65 kg som mest och är 1.70 m lång. Har alltid kunnat äta vad som helst. Sen blev jag gravid och gick upp till 79, tror jag, och...
Svar
2
· Visningar
449
Senast: susanne
·
Hemmet Jag drömmer om att i framtiden köpa en mindre gård. Gärna en litet stall med sisådär 3-4 boxar och några hektar mark till. Hittar ofta... 2
Svar
24
· Visningar
5 481
Äldre Visst skulle det komma en ny säsong utav two and a half men? När kommer den? Fick för mig att den skulle släppas idag? :confused:
Svar
2
· Visningar
543
Senast: Askur
·
Kropp & Själ Jag har försökt googla men får inget bra svar på min viktiga fråga ;) Jag har noterat att när jag kommer hem till en del manliga...
Svar
19
· Visningar
3 606
Äldre Jag undrar hur många som chikanerats av en gränspolis eller FOPO , hur många av oss som ler när någon säger , vad skönt att det djävla...
Svar
14
· Visningar
1 196
Relationer Min familj har under leva min levnadstid varit bästa vänner med en annan familj. Den andra familjens barn blev som mina syskon och vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 196
Kropp & Själ Hej Vet inte hur jag ska hjälpa min Mamma på det bästa sätt hon har en svår uppväxt vad jag förstå hennes egna mamma var alkoholist och...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: annie_cool
·
Äldre Frågan är enkel. Finns det någon restaurang eller liknande i närheten (gångavstånd) av Friends Arena? Jag antar att "maten" man kan köpa...
Svar
4
· Visningar
1 596
Svar
0
· Visningar
651
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Nästa vecka ska jag på enhetskonferens med jobbet, vi ska till Loka brunn. Jag har aldrig varit där förut, men har alltid velat åka dit...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Kan kroppen bli van vid Rinexin? Jag tar Rinexin p.g.a öronproblem och jag har märkt att missar jag en dos (en enda bara) så får jag...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: Enya
·
Skola & Jobb För lite drygt en vecka sedan flyttade jobbet till en ny lokal. Innan vi flyttade in målades det om där. Nu har jag huvudvärk och lite...
Svar
7
· Visningar
810
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Jag behöver tips på hur man ska få tiden att gå ihop! Har börjar jobba extra igen vid sidan av studierna och känner att både skola,häst...
Svar
16
· Visningar
1 739
Senast: tjenixen
·
Kropp & Själ Jag har precis bytt medicin, och läkaren påpekade att en del går upp i vikt utav den här medicinen. Men är det ämnesomsättningen som...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: Sablar22
·
Äldre Jag tänkte att vi kunde dela med oss av lite tips här på julklappar, separat från jultråden som ju tar upp ALLT kring julen. :idea: Har...
Svar
2
· Visningar
373
Senast: LittleJohn
·
Äldre http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Sexteknik-och-praktik/Onani/Tavling-Hjalp-oss-hitta-ordet/ Nu är det dags för kvinnor att få ett... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 681
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Behöver två låtar till ikväll, men kan verkligen inte hitta dom=/ Är lite nostalgilåtar/fjortis dance:) Den ena är en lite...
Svar
7
· Visningar
749
Senast: Equilina
·
Äldre Jag har en lergryta, en hel kyckling, rotfrukter och en massa kryddor som jag skulle vilja göra något trevligt med. Men min fantasi...
Svar
5
· Visningar
578
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka