Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Jag letar efter ett bra och gratis program för bildredigering att ladda ner. Inget avancerat, utan mest för att ta bort röda ögon och...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: nmolsson35
·
M
IT & mobiler Var får man tag i en sån apparat man använder för att binda ihop en bunt papper med en metallspiral i ryggen? Jag vet inte ens hur jag...
Svar
1
· Visningar
781
·
D
IT & mobiler Hej! Jag har ett stort problem... Jag har sökt på Google i en evighet känns det som men får ingen vidare hjälp därifrån. Saken är att...
Svar
4
· Visningar
3 610
Senast: dezir
·
IT & mobiler Idag när jag fotade på Solvalla med min kamera (Nikon D40) så råkade jag komma åt någon knapp och nu går det inte att fotografera med...
Svar
3
· Visningar
1 180
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Jag måste köpa ett nytt minneskort till min digitalkamera då det gamla gått sönder:cry:. Kan man köpa vad som helst? Det enda jag har...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: Andorra
·
IT & mobiler ....film .mpg gick inte att importera. Ett gränssnitt har för många metoder att utlösa händelser från. Så här står det när jag försöker...
Svar
5
· Visningar
1 259
Senast: Stalker
·
H
IT & mobiler Hej! :) Jag och en kompis vill göra en hemsida. Den ska vara gratis och man ska kunna ladda upp hur många sidor man vill. Var fixar...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: hippihopp
·
IT & mobiler Alltså, jag ska bränna mina bilder till en datadvd. har fungerat förut, men nu helt plötsligt fungerar det inte, jag vet inte vad jag...
Svar
7
· Visningar
989
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Hjälp! nätverks sladd huvudet åkte i golvet och den lilla plastflärpen som säkrar den på plats gick av. Nu måste jag sitta och hålla...
Svar
8
· Visningar
949
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Vad behöver jag för program för att kunna se mina filmer jag spelat in på min digitalkamera i datorn?
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: tim
·
IT & mobiler Åh får panik. Har tenta snart och har suttit och renskrivit ALLA mina föreläsningsanteckningar och word ser helt cp ut, det är nämligen...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: tim
·
E
IT & mobiler Jag har använt mig av min digitala systemkamera för första gången idag, och har nu en liten fråga. Om jag tex fotar en person med en...
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: emlin
·
IT & mobiler Jag skulle läsa en av mina vänners blogg. så när jag kommer dit så blev hela rutan röd och det står att det finns skadlig programvara...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: MinIan
·
E
IT & mobiler Jag slår vad om att denna person på facebook http://www.facebook.com/profile.php?=743264506 har bukefalos!! hahaha tror inte ni det...
Svar
16
· Visningar
2 383
C
IT & mobiler Ja, satt vid min dator innan och skull föra över lite bilder från en extern hårddisk vi har.. Då slocknar skärmen på datorn!!! Jag drar... 2
Svar
20
· Visningar
2 239
Senast: Rhodugune
·
IT & mobiler Jag har börjat ny tjänst idag och ska ha en annan bärbar dator. Den jag hade innan har 15" skärm, men den är för tung att bära på. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: Dorinda
·
IT & mobiler Hejj :D Är det någon här som kan rekomendera nå högtalare med bra ljud & bas? Ska ha de till min laptop, och helst kosta under 500:- :)
Svar
3
· Visningar
903
·
IT & mobiler Jag har sedan igår stora problem med ja webläsaren, java? något?: * Klicka på saker i webläsaren. Kan inte tex uppdatera status på FB...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: _Elly_
·
IT & mobiler Var har alla grupper på Facebook tagit vägen? Alltså möjligheten att gå med i grupper finns ju kvar, men hur jag än klickar runt inne på...
Svar
6
· Visningar
2 273
Senast: aiquen
·
L
IT & mobiler Har ett himla jobbigt problem med mitt internet. Det är så att den hackar, ofta inte kan öppna sidor eller bara är väldigt långsamt...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Zadie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Rintränings- och utställningstråd