Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler Ja jag är ju inget datageni direkt..... :angel: Har windows 98 på min dator nu. Den är några år gammal. Pentium III Processor (om det... 2
Svar
25
· Visningar
2 580
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Just nu är jag så in i :devil: less på min dator så jag har bestämt mig att jag ska skaffa en ny, åtminstone kolla efter en . Har just...
Svar
5
· Visningar
966
IT & mobiler Vi har en variant av Microsoft Office-paketet med 3 licenser. Säg att man installerar programmet i datorerna a, b och c. Efter ett tag...
Svar
6
· Visningar
2 730
Senast: Yukionna
·
IT & mobiler Nu har min dator själv fixat till något. När jag trycker på svara knappen på ett e-postmeddelande i Outlook så tuggar den ett tag o sen...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: mahlmt
·
IT & mobiler Fick en videokamera i födelsedagspresent och den sparar alla inspelningar i full HD vilket min dator inte verkar klara av att spela upp...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: tim
·
IT & mobiler Igår när jag installerade Divx så fick jag även google's "internet" så nu fungerar det inte att köra på explorers internet längre, vad...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: ricca
·
IT & mobiler Min syster har en Canon Ixus 95 som det har kommit in något smuts i. Linsen är rengjord men fläcken finns kvar. Finns det något bra och...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Har köpt ny mobil och satte i mitt gamla SIM-kort och såg då att meddelande-inkorgen är tom (det finns inga sms). Mina sms som ligger på...
Svar
4
· Visningar
5 259
Senast: Russis
·
S
IT & mobiler Jag har en scroll på min touchpad, om man drar fingret längs höger kant. Då och då slutar den fungera, antar att det är något jag kommer...
Svar
2
· Visningar
2 096
Senast: tim
·
IT & mobiler Jag har lyckats få smuts så att det blir fläckar på alla bilder. Ingen aning om hur det gått till eftersom den knappt är använd... Hur...
Svar
2
· Visningar
1 347
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Om man skrivit en statusuppdatering på FB och sedan ångrar sig och plockar bort den, försvinner den då från vänners "nyhetssidor" också...
Svar
5
· Visningar
1 584
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Flyttade till USA för tre veckor sen. Köpte en mobil från alltel för ungefär två veckor sen och frågade då om man kunde fixa så man...
Svar
2
· Visningar
1 095
IT & mobiler Har precis köpt mig en mini-pc och upptäcker att det ju inte finns någon plats att sätta i installationsskivan :p Kan jag installera...
Svar
4
· Visningar
2 683
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste byta bredbandsleverantör. Vad händer då med mina gamla mail? Kommer de att finnas kvar i Windows mail? eller...
Svar
4
· Visningar
1 199
Senast: MonteRose
·
IT & mobiler Min Packard dell är trött som tusan nu.. Misstänker dessutom virus, står datorn orörd i typ 10 min, kommer det upp en blå "sida" med...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: clusia
·
IT & mobiler Har nyss fått Windows 7 till min dator istället för Vista, och upptäckt att Windows Movie Maker inte finns längre :( Jag försökte ladda...
Svar
3
· Visningar
1 430
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Kan man köpa det från tex usa eller storbritannien och det funkar på min dator? Vad är skillnaden på tex Norton antivirus 2003 och...
Svar
8
· Visningar
1 080
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Jag älskar att fota och sedan ibland redigera bilderna. Jag skulle vilja ha en kamera som kan ta många bilder per sekund eller hur det...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: Theoldone
·
IT & mobiler hur gör man om man vill kopiera den internetsidan man är på, som bild alltså, inte bara adressen :confused: hoppas någon förstår hur...
Svar
11
· Visningar
3 298
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag och sambon har börjat fundera på om det går att "sammakoppla" två datorer med varandra, typ som ett nätverk. t.ex om man vill spela...
Svar
2
· Visningar
1 452
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka