Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Nu har min dator själv fixat till något. När jag trycker på svara knappen på ett e-postmeddelande i Outlook så tuggar den ett tag o sen...
IT & mobiler
Fick en videokamera i födelsedagspresent och den sparar alla inspelningar i full HD vilket min dator inte verkar klara av att spela upp...
IT & mobiler
Min syster har en Canon Ixus 95 som det har kommit in något smuts i. Linsen är rengjord men fläcken finns kvar. Finns det något bra och...
IT & mobiler
Har köpt ny mobil och satte i mitt gamla SIM-kort och såg då att meddelande-inkorgen är tom (det finns inga sms). Mina sms som ligger på...
IT & mobiler
Jag har en scroll på min touchpad, om man drar fingret längs höger kant. Då och då slutar den fungera, antar att det är något jag kommer...
IT & mobiler
Om man skrivit en statusuppdatering på FB och sedan ångrar sig och plockar bort den, försvinner den då från vänners "nyhetssidor" också...
IT & mobiler
Har nyss fått Windows 7 till min dator istället för Vista, och upptäckt att Windows Movie Maker inte finns längre :(
Jag försökte ladda...
IT & mobiler
Jag och sambon har börjat fundera på om det går att "sammakoppla" två datorer med varandra, typ som ett nätverk.
t.ex om man vill spela...