Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur många här har digitalkameror med grön istället för röd laser? Blev lite förvånad när färgen på "fokusstrålen" var grön istället för...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Blueberry
·
IT & mobiler Sedan igår har min laptop tappat ljudet, min vanliga högtalar ikon har försvunnit, däremot finns Realtek HD Audio Manager kvar, och...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: Pilot
·
IT & mobiler Hjälp! Jag vill forma om en bild. Alltså dra i ena kortsidan och trycka ihop den lite så att motivet blir tjockare så att säga. Jag...
Svar
2
· Visningar
651
IT & mobiler Har kollat lite på bärbara datorer och vet inte vad jag ska ha. Finns ju några märken att välja på nämligen. *Om man ska välja...
Svar
9
· Visningar
3 215
Senast: Sonic76
·
T
IT & mobiler Jag har skapat ett nytt hotmailkonto för att ha en lite mer anonym mailadress. Gjorde det igår och då fungerade allt perfekt, loggade in...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Jag är ny inom PS och känner mig helt vilsen. Jag håller på med ett kollage. Jag har två bilder, en på en häst och en på en krans...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag har startat upp en ny hemsida på webs. Men har stött på problem när jag vill lägga in bilder i bloggen, finns ju en ikon och jag har...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: MiniLi
·
F
IT & mobiler Någon mer som sköter en föreningshemsida i Idrottonline, som kan hjälpa mig med en liten sak? Hur man byter ut bannern överst. Har gjort...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: Fozzie
·
F
IT & mobiler Hj'lp! Mina tangenter har bytt funktion utan att jag gjort n[nting. Som synes fungerar inte de de svenska bokst'verna, inte heller...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: tomten
·
T
IT & mobiler Hur tar jag bort mitt bukefalos konto? :S
Svar
4
· Visningar
1 286
Senast: Fozzie
·
IT & mobiler Jag har ett par vänner på FB som fyller år snart, närmare bestämt den 17 och 20 maj. Men jag ser ingen sådan liten påminnelse om vänners...
Svar
5
· Visningar
3 572
IT & mobiler Har en bild som jag vill ändra färg på men det var tydligen svårare än jag trodde med mina program! + säkert jag som gjort fel hehe...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: JessicaM
·
IT & mobiler Jag funderar på att skaffa ny hemsida, kan absolut ingenting om kodning osv och är väl inte så intresserad av att lära mig heller ärligt... 2
Svar
32
· Visningar
3 163
Senast: Elektron
·
IT & mobiler I Msn på en dator med Windows går det ju att trycka på "glöm konto" eller liknanade, och jag undrar hur man gör motsvarande på Mac...
Svar
14
· Visningar
1 830
Senast: tomten
·
B
IT & mobiler Jag köpte hem ett par spel som kom hem i måndags, my horse and me 1 och 2. Jag installerar och det går bra, sen när jag ska starta...
Svar
1
· Visningar
1 782
Senast: Stalker
·
IT & mobiler och vad "gör" de? Tror jag har en DVA och en DVI Har haft problem med att rutan inte fyller skärmen, en textruta säger att nåt inte...
Svar
6
· Visningar
2 998
Senast: Susan
·
IT & mobiler Har någon här köpt Mac i USA? Hur fungerar det med å, ä och ö, finns något snabbkommando eller kan man lägga in dem nånstans? Och... 2
Svar
22
· Visningar
6 220
Senast: VLMF
·
IT & mobiler Hejsan! Min Nokia 5800 har börjat vägra ta emot sms. För att kunna ta emot sms måste jag starta om mobilen eller sicka ett extra...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Ja jag har photoshop CS3 men ingen instruktionsbok om hur det funkar :o Jag har försökt pröva mig fram men FATTAR inget ändå :( Som... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 639
Senast: Nenneh
·
IT & mobiler Har en hemsida byggd i Joomla. Nu kommer jag även att lägga ut mitt företag på Facebook. Finns det någon modul/applikation till Joolma...
Svar
1
· Visningar
1 266

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka