Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Hur många här har digitalkameror med grön istället för röd laser?
Blev lite förvånad när färgen på "fokusstrålen" var grön istället för...
IT & mobiler
Jag har skapat ett nytt hotmailkonto för att ha en lite mer anonym mailadress. Gjorde det igår och då fungerade allt perfekt, loggade in...
IT & mobiler
Jag har startat upp en ny hemsida på webs. Men har stött på problem när jag vill lägga in bilder i bloggen, finns ju en ikon och jag har...
IT & mobiler
Någon mer som sköter en föreningshemsida i Idrottonline, som kan hjälpa mig med en liten sak? Hur man byter ut bannern överst. Har gjort...
IT & mobiler
Jag har ett par vänner på FB som fyller år snart, närmare bestämt den 17 och 20 maj. Men jag ser ingen sådan liten påminnelse om vänners...
IT & mobiler
Jag funderar på att skaffa ny hemsida, kan absolut ingenting om kodning osv och är väl inte så intresserad av att lära mig heller ärligt...