Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Önskar mig en digital systemkamera. Har lånat en nikon och efter det känns det inte ens roligt att fota med vanliga digital kameran. Jag...
IT & mobiler
Kan man lita på såna? Det är ju rätt så stor prisskillnad om man säger så. :grin:
Jag har en Epsonskrivare och har hittills bara använt...
IT & mobiler
Varenda gång jag trycker på något i internet, t ex en länk eller en tråd här på buke så kommer det ett klickljud, vilket stör mig något...
IT & mobiler
Nu behöver jag hjälp. När jag satt och skrev på en sida här på nätet så blev allt helt plötsligt större...:confused: Texten och allt på...
IT & mobiler
Jag har en lista med en massa text, så det skulle vara bra om jag kunde få lite luft mellan raderna så att det är lättare att läsa. Går...