Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

V
IT & mobiler Önskar mig en digital systemkamera. Har lånat en nikon och efter det känns det inte ens roligt att fota med vanliga digital kameran. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Jag ser att ordet data används allt mer när man menar en dator, vad tror ni att det beror på? Är det dialekt? Är dator för svårt att...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: sugar-candy-sweets
·
R
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en mapp som en lösenordsskyddad på min profil på datorn. Går det? Och i så fall hur gör man?
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Funderar på att köpa en Mini data, vad kan ni rekomendera och vad kan ni säga att jag skall akta mig för? vad skall man kolla efter... 2
Svar
32
· Visningar
3 397
Senast: trofé
·
IT & mobiler Kan man lita på såna? Det är ju rätt så stor prisskillnad om man säger så. :grin: Jag har en Epsonskrivare och har hittills bara använt...
Svar
13
· Visningar
1 775
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Vi bor på en gård utan närmare grannar så det är nog okey att köra med öppet nätverk. Sonen (10 år) har ofta kompisar hemma och dom...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: tomten
·
B
IT & mobiler Varenda gång jag trycker på något i internet, t ex en länk eller en tråd här på buke så kommer det ett klickljud, vilket stör mig något...
Svar
5
· Visningar
2 258
Senast: nidron
·
IT & mobiler Har laptop och scrollen på min dator hakar upp sig i ibland och slutar fungera. Sedan släpper det efter ett tag igen. Nån som har nån...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Vet inte om tråden ligger rätt. Flytta den gärna i så fall! Jag letar nytt objektiv till min Nikon D40x. Det är först och främst ett... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 116
Senast: Saeta
·
IT & mobiler :crazy: Insåg just att jag inte har någon CD-rom enhet som fungerar och jag har i princip alla mina bilder på CD-skivor. Kollade...
Svar
10
· Visningar
2 506
Senast: Vintertid
·
IT & mobiler nån som vet hur man gör det?? min ena tangent har lossnat :crazy: den sitter som fast i en metallbygel och vickar upp och ner. den...
Svar
4
· Visningar
10 983
Senast: Delailah
·
J
IT & mobiler Har precis köpt en ny D90, men jag lyckas inte ställa in ISOn med knappen och ratten!? Gör jag fel eller är det fel på kameran? Det...
Svar
5
· Visningar
2 524
Senast: Johlin
·
IT & mobiler Ja jag satt å snurrade ute på pixbox å då såg jag en användare som hade filmklipp i sitt album :) Blev dö glad när jag såg d :banana...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp. När jag satt och skrev på en sida här på nätet så blev allt helt plötsligt större...:confused: Texten och allt på...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: nidron
·
IT & mobiler ...eller vad de heter. Jag behöver ha ner flera sådana filer till datorn men fattar inte hur man gör :cry: (observera att det är helt...
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: GotAsecret
·
IT & mobiler Hej! Vi har en digital filmkamera (Panasonic SDR-H40) och när man lägger upp filerna på datorn så blir de i .mod - format. När...
Svar
19
· Visningar
1 939
·
IT & mobiler Jag har en lista med en massa text, så det skulle vara bra om jag kunde få lite luft mellan raderna så att det är lättare att läsa. Går...
Svar
9
· Visningar
1 484
·
IT & mobiler Har en digital kamera (canon) som spelar in filmer med mov. På de två andra datorerna i huset har vi bara behövt plugga in sladden och...
Svar
7
· Visningar
4 016
·
S
IT & mobiler Jag skulle behöva hjälp när det gälller Microsoft Office Word 2007. När jag ska använda det så kommer det upp en ruta där det står att...
Svar
12
· Visningar
2 173
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Vad ska man använda för att göra rent en kladdig dataskärm? Sambo envisas med att peka och hålla på, fullt med fingeravtryck..:cool:
Svar
10
· Visningar
1 739
Senast: timeoutofmind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka