Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Under två veckors tid har det hänt mej två gånger att hela kontaktlistan raderats. Som tur är har jag lyckats återskapa den, men det är...
Svar
3
· Visningar
966
P
IT & mobiler Är det någon här som har hemsida på zoomin? Jag har formaterat om min data och vet inte om det har något att göra med att jag inte...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Elektron
·
L
IT & mobiler Jag håller på att koda ihop en drogdown meny i css, men jag kommer inte längre än html grunderna, så här...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: Elektron
·
IT & mobiler (3 m i rubriken, jag vet) Detta spammail fick jag via hotmail från en bekant på msn. Msnade över till honom att hans mailskickar ut... 2
Svar
20
· Visningar
3 293
Senast: duvetrebecca
·
IT & mobiler Jag har en HP färglaserskrivare som är några år gammal (minst 5 år, skulle jag tro). Den är köpt begagnad, och fungerar jättebra. MEN...
Svar
7
· Visningar
2 466
Senast: tomten
·
IT & mobiler Skulle någon - gärna pedagogisk ;) - person kunna förklara för mig vad som behövs för att kunna se fölningen hemma. Jag förstår att det...
Svar
1
· Visningar
826
·
IT & mobiler Nyss sände jag ett skapligt viktigt mail. Gick sedan till skickat mappen för att flytta det. Det fanns inte där! Det är spårlöst borta...
Svar
1
· Visningar
1 046
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Min dotter är förtvivlad, hennes Norton 360 säger att Spotify är en trojansk häst! Nu har jag suttit och försökt reda ut detta, och...
Svar
12
· Visningar
1 461
Senast: honung
·
C
IT & mobiler Spotify har fungerat utan problem på min dator, tills idag :( Helt förstörd... Så idag var programmet borta, och det går inte att...
Svar
11
· Visningar
1 232
Senast: coookie
·
B
IT & mobiler Nu känner jag att jg bara mååååste skaffa spotify nån gång :p Men det funkar inte! Har suttit och googlat huuur mycket som helst på hur...
Svar
6
· Visningar
1 600
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Detta är ingen annons!! Utan en rådfrågning, jag är lite sugen på en SLR och har fattat tycke för Canon. En kompis till mig har...
Svar
2
· Visningar
1 290
IT & mobiler Sitter som gammal PC-användare med en MacBook Air, och har försökt finna svar på ett par frågor på internet, men inte lyckats.. Så jag...
Svar
3
· Visningar
862
·
IT & mobiler Plötsligt vägrar laptopen starta korrekt. Man hör att hårddisken går igång som den ska, men skärmen förblir svart och det piper tre...
Svar
10
· Visningar
1 281
Senast: Riley
·
IT & mobiler Jag har på min dator lyckats göra så att jag inte kan göra .,- ' och säkert massa annat, och det blir små bokstäver när capslock är...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: horselove
·
IT & mobiler Jag har fått flera hundra varnings meddelande idag om att Virusskyddet upptäckt trojaner. Är det något speciellt på gång eller har bara...
Svar
3
· Visningar
1 116
Senast: Unix
·
IT & mobiler Köpte ny dator i somras och den har fungerat utan större problem. Helt plötsligt i går utan att vi trök på några konstiga knappar så...
Svar
4
· Visningar
1 113
·
IT & mobiler Min dator slutade fungera innan jul och vi har lyckats lokalisera att det är Windows som inte vill vara med längre. Nu är jag pa jakt...
Svar
16
· Visningar
1 408
·
M
IT & mobiler För tre veckor sedan köpte jag mig en liten Samsung minidator eftersom jag ska börja plugga på distans och min gamla dator inte var så...
Svar
3
· Visningar
1 747
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Hejsan Ska köpa högtalare inom en snar framtid. Men jag behöver tips. Ska vara 2.1 med djup bas. Har funderat lite på Logitech...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Adelente
·
IT & mobiler Köpte för någon vecka sedan en ny HP Pavilion dm3 med Windows 7. Kopplade precis in mina högtalare + subwoofer och ville lyssna på...
Svar
5
· Visningar
4 573
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka