Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Tänkte rensa min dator på lite programs om jag inte använder längre men mina datorskills är visst ännu sämre än jag trodde :o Jag...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Hur är det man gör när man ska bädda in en video från typ youtube på sin blogg? Jag förstår varifrån på youtube man kopierar adressen...
Svar
2
· Visningar
866
IT & mobiler Jag har ett comhem-mailkonto som är kopplat till windows mail men det gör ju att jag inte kan läsa den mailen på andra datorer och...
Svar
2
· Visningar
2 026
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Ja jag är inget vidare på det här med datorer, har fått videoklipp skickade med fil-formatet Xvid men jag förstår inte hur eller med...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Hej Är ren nybörjare med Facebook och har en fråga om chatt. Om jag vill se om någon är inne på chatt måste jag först gå upp till...
Svar
1
· Visningar
1 142
·
IT & mobiler Har nyligen köpt en ny telefon som har bluetooth och tänkte överföra lite musik från datorn, men det funkar inte. Datorn är en laptop...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: miniea
·
IT & mobiler Idag har mitt virusskydd bestämt sig för att börja avsky Spotify. :( Så fort jag ska starta, byta låt, pausa eller bara har Spotify... 2
Svar
22
· Visningar
2 075
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Vad är skillnaderna? För och emot? Vad ska man tänka på? Passar allt till båda? Ja, totalt sett, vad är bäst? 2
Svar
21
· Visningar
2 272
Senast: tomten
·
B
IT & mobiler Ja, rubriken beskriver väl ganska bra vad det är jag undrar. Skulle vara jättesnällt om nån ville förklara. Har fått för mig att där är...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: nidron
·
IT & mobiler Tänkte att någon kanske kan förklara vad det är som händer med bilderna när man lägger in de i paint. Jag har en högupplöst...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Jag har precis följt strömmen och gjort som alla andra, skaffat Facebook. Och eftersom jag är ny i leken vet jag inte vad allt betyder...
Svar
4
· Visningar
2 150
·
IT & mobiler Tog för ungefär en månad sedan bilder på en vän på Skype då vi hade videosamtal (inte med print screen utan via Skype's egna lilla...
Svar
1
· Visningar
8 192
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Sitter på 100 i dag men jag eldar nog för kråkorna. Jag vill kunna surfa smärtfritt, lyssna på musik, kolla tuben, streama film och...
Svar
5
· Visningar
7 213
IT & mobiler HEJ! Skulle precis ladda ned Camera Raw 4.6 till min dator, så att jag kan öppna mina .NEF-filer. Dock så går det inte att ladda ned...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Hej! Är ny här så jag hoppas att jag har lagt tråden i rätt forum. Nu är det så här att jag har köpt en SATA hårddisk (Seagate...
Svar
12
· Visningar
1 515
Senast: rostad
·
IT & mobiler Jag har två konton i Gmail, en privat adress och en som används gemensamt av en grupp. Jag skulle vilja vidarebefodra gruppmailen till...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Det finns en som titt o tätt loggar in på msn så det kommer upp en ruta hos mig. Bara det att när jag väl trycker på namnet så står det...
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Ja hur gör man det? :confused: Lägger jag in bildlänkar så hamnar hela menyn längst med på bloggen, för att de är för stora. Så hur...
Svar
3
· Visningar
2 963
Senast: nidron
·
M
IT & mobiler Vad kan ni rekommendera för mobilt internet? Jag har kollat på Tele2, Bredbandsbolagen och 3 än så länge och av de tre är Tele2... 2
Svar
20
· Visningar
2 035
Senast: tomten
·
IT & mobiler Ska köpa ny kamera och kan tänka mig att lägga max 2500 kr med tillbehör. Nu till frågan vad man ska satsa på, ska i första hand filma...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: pomelo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka