Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Två frågor i samma tråd eftersom båda rör ett och samma utrymme här hemma :p På uteplatsen envisas det med att växa upp ogräs mellan...
Svar
5
· Visningar
3 733
Senast: Idalo
·
Hemmet Har två gammla skåp i ek som jag vill fräscha upp. Ser ut såhär: Verkar vara lackat med genomskinligt lack och den är väldigt...
Svar
7
· Visningar
2 211
Senast: vindvissla
·
Fritid Har blivit rekommenderad att kolla på Canon, de skulle vara relativt enkla..? Jag och min PV är ganska dåliga på det här med...
Svar
13
· Visningar
1 353
IT & mobiler Jag har en film, som bygger på ett powerpoint-bildspel och som därför är ganska stor (180 MB). Filmen visas i quicktime och jag har...
Svar
2
· Visningar
1 472
Fritid Jag har nu efter många om och men skaffat mig en systemkamera, en Nikon D90 med kitobjektiv (18-105). Det "lilla" som återstår är alltså...
Svar
8
· Visningar
1 240
IT & mobiler Min bärbara börjar ge sig och jag har länge suktat efter en stationär dator med mer hårddisk och minne så det händer lite när man ger...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Fick en ny mac idag och har först en fråga om nya datorer i största allmänhet; Är det sant att man ska ladda datorn 24 timmar och inte...
Svar
8
· Visningar
1 000
Senast: yodadog
·
K
IT & mobiler Ja, ni ser rubriken. Varför, eller varför inte? Och vilken tillverkare ska man köpa ifrån? Jag är negativ till HP/Compaq, skeptisk...
Svar
9
· Visningar
1 513
Senast: Unix
·
Hemmet Jag skulle vilja göra egna schabloner för att dekorera lite väggar här hemma. Tänkte mest på vilken sorts plast man bör använda, ngn...
Svar
16
· Visningar
8 663
Senast: voltis
·
Hemmet Jag vill hitta en stor (ca 2x3m, iaf inte mycket mindre) matta som är enfärgad eller med enkelt mönster. Inte randig eller rutig eller...
Svar
6
· Visningar
2 840
Senast: Armani__
·
IT & mobiler Jag mitt pucko gav bort min gamla skruttiga dator. Skruttig var den egentligen inte, men gammal och liten (slö). Nyss kom jag på att...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: Madick
·
Hemmet Ni som hyr hus (eller lägenhet) - hur mycket pengar lägger ni på hem och trädgård? Tex renoveringar, inköp av växter, altanbygge eller... 2
Svar
20
· Visningar
1 980
Senast: Bebben
·
IT & mobiler Finns det något program som är hyfsat bra på att ta bort extremt mycket, "skrapigt" basljud från ljudfiler? Har testat lite i Goldwave...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Riley
·
N
IT & mobiler heej . finns det nå kunniga personer här ? det är ett program som jag är beroende av att ha på datorn . ett redigerings program ...
Svar
14
· Visningar
1 609
·
IT & mobiler Kollade lite på nätet o helt plötsligt dyker denna ruta upp: Vad menas? :confused:
Svar
2
· Visningar
855
·
IT & mobiler Skulle öppna en hemsida, skrev in länken och klickade på enter. Sen bara fortsatte datorn poppa upp massor med fönster. Den har också...
Svar
3
· Visningar
1 098
·
Hemmet Japp jag har byråproblem... Vi har en ganska liten hall, som översvämmas trots att vi har en låg billybokhylla fr Ikea att ställa in...
Svar
7
· Visningar
3 106
Senast: Luff
·
Hemmet http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/485943 Vilket underbart hus! (inte mitt) Vill ha vill ha vill ha... 2
Svar
27
· Visningar
2 923
Senast: Svartfot
·
Trädgård & Växter tjosan, ska flytta till en lägenhet i källarplan dvs att jag endast kommer att ha små fönster upp vid taket, men vill gärna ha lite...
Svar
7
· Visningar
1 546
Hemmet Eftersom jag fått så utmärkta tips med tillfixandet av de två vanliga rummen i lägenheten, som är fixade och klara nu :) så tänkte jag...
Svar
9
· Visningar
2 458
Senast: Seraphina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka