Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Någon mer "nörd" än jag som älskar att plocka bär och svamp? Här är mitt resultat av björnbärsplockning i en timme (5 l). bären växer...
Svar
11
· Visningar
2 151
T
Fritid Hej! Jag undrar om man kan göra något åt rostfläckar på en cykel, ta bort dem eller åtminstone undvika att de sprids ytterligare? Sen...
Svar
1
· Visningar
4 393
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Var iväg och fiskade kräftor och lägligt nog var kameran med. Men togs det kort på kräftorna nej men något annat. Vad tycker ni om...
Svar
9
· Visningar
1 523
Senast: Jenka
·
Fritid Jag kan INTE sticka, men jag vill sticka mössor, etc. Har sett att det numera säljs "stickningsverktyg" som ser ut som en plastring med...
Svar
3
· Visningar
1 249
Senast: fred
·
IT & mobiler Jag ska köpa en bärbar dator, men nästan alla bärbara datorer säljs med Windows Vista. Jag har hört om Windows Vista att den inte... 2
Svar
24
· Visningar
2 624
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag ska köpa en extern hårddisk för backup. Jag hade tänkt mig nånstans minst 750MB kapacitet. Är det någon som har några tips på om det...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Jag vill göra en presentation av mig själv som alltid syns i bloggen (i ena "menyn" alltså) men är ett förmänskligat u-land när det...
Svar
6
· Visningar
771
Senast: eyz
·
Hemmet Jag letar febrilt efter mattor till min nya lägenhet. Jag behöver ny vardagsrumsmatta och en till köket. Jag är lite vilse i...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: sussantuss
·
Hemmet Ja, GÅR gör det ju såklart, men jag menar mest om det är lönt. :) Golvet har inte så breda plankor som vi kanske hade önskat men vi...
Svar
3
· Visningar
5 420
Senast: Winni
·
IT & mobiler Min dator har två hårdiskar och så ska det tydligen vara en som heter "C" och en som heter "D". Varför ??? När jag formaterade om förra...
Svar
8
· Visningar
1 323
Senast: mag
·
IT & mobiler Någon som vet vart man hittar det, alltså riktigt stora glödlampor?
Svar
7
· Visningar
3 795
Senast: Ramona
·
M
IT & mobiler Min dator blev knäpp och man kom inte längre än till startmenyn. En kompis fick igång datorn igen, men säjer att det ligger ett virus i...
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: Stalker
·
Hemmet Är det någon som har ett hum om vad det går på att totalrenovera ett badrum? Jag förstår att det helt beror på vad jag väljer för...
Svar
6
· Visningar
1 036
Hemmet Mitt badrum är på ca 3 kvadrat och har inte direkt plats för skåp o annat nödvändigt. Vi ha just nu en jättesmart dörrförvaring på...
Svar
4
· Visningar
4 149
Senast: Zewz
·
Hemmet Alltså mitt enda rum här i lägenheten... Behöver göras om! Till vänster står sängen, man ser hörnana på den.. Sedan är det skrivbord...
Svar
1
· Visningar
4 050
Senast: VelvetQ99
·
M
IT & mobiler har råkat trycka på nån knapp så att skärmen har vänt på sig. hur gör jag för att få tillbaka den till rätt läge? för just nu står den...
Svar
1
· Visningar
13 862
Senast: nidron
·
IT & mobiler Hej jag håller på att bestämma mig för att köpa systemkamera. Tyvärr finns ingen möjlighet att köpa Nikon D40 som jag gillar så har...
Svar
14
· Visningar
1 368
Senast: Delailah
·
IT & mobiler När jag ska redigera ett filmklipp som jag har laddat över från min digitalkamera som är en Pentax, så går det inte. Det kommer upp ett...
Svar
2
· Visningar
1 734
Senast: Stalker
·
Hemmet ehm, jag och sambon har flyttat i helgen. Dessvärre råkade våran malm byrå illa ut, och två lådor blev mer eller mindre sopor. finns...
Svar
5
· Visningar
4 904
Senast: hallonsaft
·
IT & mobiler Brorsans Canon la av totalt när han bytte objektiv. Går inte att få igång öht. Vad kan ha hänt? Han bytte från 18-55 objektivet till...
Svar
3
· Visningar
816

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka