Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur får jag det att fungera normalt igen? Har en mapp på datorn med grejer som jag vill(måste) komma åt men så fort jag scrollar ner i...
Svar
7
· Visningar
1 456
Senast: Baka_kun
·
L
Trädgård & Växter Trodde att det gick att infoga egna bilder i denna text. Jag har fått en växt som jag inte vet vad det är. Tyvärr vet givaren inte det...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Nethril
·
IT & mobiler Jag har köpt en ny videokamera..tyckte jag var så smart som tog en som spelar in på minneskort...det är en JVC och den är hur bra som...
Svar
1
· Visningar
1 201
Senast: Miao
·
Hemmet Är det någon som vet ifall dessa burkar finns i andra färger än rött och grönt? Barnen har med sig frukt till skolan varje dag och... 2
Svar
22
· Visningar
3 265
Senast: ameo
·
Trädgård & Växter Kan man föröka hibiskusar med sticklingar eller nåt?
Svar
1
· Visningar
2 058
Senast: tanten
·
Hemmet Jag har ett "kinaskåp" (det är inte antikt men ska väl se ut att vara det) i trä. Det är målat utvändigt men insidan är trären...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Mixoman
·
IT & mobiler Har i dagsläget en äldre Canon Ixux40 som börjar sjunga på sista versen. Tar hyfsade bilder om objektet + fotografen är helt stilla...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: esprit
·
Hemmet Jag funderar på att måla innertak och ev på tapet/vägg i ett rum här hemma. Något jag funderar över är om man måste tvätta tak med...
Svar
8
· Visningar
2 935
Senast: Ms Sally
·
X
Hemmet Åh, jag måste bara få dela min glädje med någon (annan än PV)! Jag har hittat och ropat in min drömmöbel! Nu är den hemburen och står... 2
Svar
29
· Visningar
2 873
Senast: Shando
·
IT & mobiler Är det nån som har koll på hur teven fungerar... Jag har kabelteve via Comhem, och plötsligt har TV3 börjat konstra med ljudet. Det...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Shando
·
H
Fritid hejhej alla syande bukefalister ^^ Jag måste ha nytt tyg, men är inte beredd att lägga ut massa pengar på att köpa dyra märkestyger...
Svar
5
· Visningar
5 352
Senast: Nixehen
·
M
IT & mobiler När jag lägger ut filmer på youtube från min sony ericsson telefon, alltså i 3gp format så blir filmerna jätte hackig, fast ljuded...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Monna
·
IT & mobiler Vad innehåller ett kylskåp för vätska/gas? Nu menar jag givetvis inte det man själv köper och stoppar in i kylen utan själva...
Svar
4
· Visningar
2 453
Senast: Andorra
·
IT & mobiler Jag har pillat igen, o nu har jag pillat till det så att datorn stoppar activeX kontrollen o det vill jag inte alls att den ska göra, så...
Svar
1
· Visningar
977
K
Hemmet Ska få lägenheten renoverad, i sovrummet ska jag ha en röd tapet och i vardagsrum/hall en ljuslila. Köket ska målas i en ljuslila färg...
Svar
12
· Visningar
1 490
Senast: Kimz0r
·
Trädgård & Växter Fick en blåbärsbuske i födelsedagspresent. :) Fick ju åka och köpa en till eftersom man måste ha två. Men hur långt isär ska jag...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Bloody F Mary
·
Hemmet Vi har ett kök där luckorna är orginal 1958, vilket innebär att vi får specialbeställa nya luckor om vi vill byta eftersom måtten är...
Svar
8
· Visningar
4 817
Senast: Andorra
·
IT & mobiler Finns det någon möjlighet att stänga av det här med att man automatisk prenumerrerar på alla trådar man skriver i? Jag vet att man kan...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: TeamLundVer
·
IT & mobiler Vågar man det? Och vad ska man då tänka på? Är riktigt sugen på en systemkamera, men vad ska man egentligen kolla efter. Hittade en... 2
Svar
34
· Visningar
3 220
Senast: Irenes
·
Trädgård & Växter Men vad sjutton är de för något? Och vad kan man tänka sig att asiaterna skulle ha dem till? (de var nog japaner eller kineser. Lite... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 341
Senast: jacko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka