Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Igår lurade min kära vän in mig i en ny värld som jag länge har funderat på att undersöka dvs. släktforskningens värld. Jag är helt...
Svar
2
· Visningar
854
Fritid Är det någon här som använder sig av reflexskärm? Jag funderar på att köpa en, jag fotar främst hästar och tänkte att de kan vara bra...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: Irenes
·
IT & mobiler På/i datorn. Försökte snabba upp datorn genom att diskfragmentera och göra en diskrensning. Tog även bort några program som jag inte...
Svar
9
· Visningar
1 077
Senast: Modig_Korn
·
Trädgård & Växter Utanför räddningstjänsten i vår stad växer den allra vackraste rent vita pion. Hade det varit på något annat offentligt ställe hade...
Svar
18
· Visningar
4 244
Senast: tanten
·
IT & mobiler hej hej. imon ska jag köpa en ny dator, vill ha en HP Pavilion dv7-1275 17" men folk säger att HP inte är bra och den är inte så jätte...
Svar
7
· Visningar
1 172
Senast: Basilika
·
E
IT & mobiler Hej! Jag har en fråga som jag hoppas någon bukare kan svara på. Jag har fotograferat med systemkamera åt en tjej och ska nu skicka några...
Svar
11
· Visningar
1 431
Senast: Sandra78
·
Trädgård & Växter Hur kan man lösa det på ett snyggt sätt? Spaljéer känns mer utomhus, men går det att göra fint inomhus också? Har ni bilder på hur ni...
Svar
2
· Visningar
2 796
Senast: Blueberry
·
IT & mobiler Jag har köpt ett 2gb minneskort till min sony dsc-s980 digitalkamera idag Så satte jag in det men det verkar som om jag måste tala om...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: Seabaz
·
IT & mobiler Köpte en Sony a300 i höstas med tillhörande 18-70 objektiv och planerar nu att köpa ett nytt, som är bättre med att fota på längre håll...
Svar
3
· Visningar
858
Trädgård & Växter Har precis flyttat in i en marklägenhet och hela området kryllar av kaniner! (räknade till 20st i morse på gräs mattan utanför min...
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Det är en som håller på att kommentera med väldigt råa saker på min blogg, hur kan man kolla från vilken IPadress det är från...
Svar
7
· Visningar
1 360
Senast: stallone
·
Fritid Jag sprang på raggsocksgarn i kul färger idag och tänkte ge mig på att sticka några par raggisar själv inför vintern - har inte stickat...
Svar
3
· Visningar
3 714
Senast: ameo
·
Hemmet Nu har vi kommit så pass långt att köpa kakel till köket. Vi har en snedvägg med en svart fläkt på och ekbänkskiva som vi vill ha vitt...
Svar
1
· Visningar
1 540
Senast: EmelieR
·
Svar
4
· Visningar
899
Senast: MissFideli
·
Hemmet kan man använda foder som golvsockel?
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Basilika
·
Trädgård & Växter Vi har massor av fina blommor mm i vår nya trädgård, tyvärr är den inte skött & rensad på ett bra tag så jag försöker bringa lite...
Svar
19
· Visningar
6 692
IT & mobiler Om jag förstår saken rätt med det programmet så ska man sätta in filer eller något i det så att man kan köra program utan skiva.. Har...
Svar
1
· Visningar
1 197
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Ska ladda batteriet, men laddaren blinkar rött istället för att lysa fast rött som den brukar. Nån som förstår varför? Kameran är 16...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·
Hemmet Sen vi flyttade in här har vi känt en konstig lukt (unken och fuktig) när man kommer hem, sambon tror att det är från avloppet och jag...
Svar
9
· Visningar
5 035
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler Jag bor i ett Com hem-hus där kabel-tv ingår i hyran. Måste jag ändå skaffa en digitalbox med kort eller är det bara koppla in tv:n så...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: MsLuna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka