Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag har länge velat ha ett citronträd, eller någon annan citrisfrukt, men pallar inte köpa ett för 700 spänn som jag kanske dödar på en...
Trädgård & Växter
Tips på vad man kan göra med squash önskas! Mamma har planterat, och av plantorna och blommorna att döma så blir det nog många. Men vad...
Trädgård & Växter
Hur mycket ska man spä ättikan (om man nu ska göra det) vid ogräsbekämpning på grusplan/grusång?
Köper ni i mataffär eller finns det...
IT & mobiler
Jag fick någon knasig idé om att installera ett gammalt harrypotter spel. De hade jag på XP och inte Vista då alltså senast jag spelade...
Trädgård & Växter
Ja, vilka blommande lättskötta krukväxter finns det?
Jag har verkligen nada kunskap på detta området, men älskar mitt nyvunna intresse...
Trädgård & Växter
Har sedan många år en stor benjaminfikus. För något år sedan klippte sambon ned den då den började fara efter taket.
Redan innan detta...
IT & mobiler
Startade precis min dator med den nya hårddisken som kom idag, och efter att ha installerat allting så såg jag att skärmen har en svart...
IT & mobiler
Har en Nikon D60 och en Nikon SB-600 som jag använder med en radiosändare, och det har fungerat bra tills nu då halva bilden blir svart...