Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Hade för några år sedan en växt som var rätt häftig och skulle vilja läsa lite om den och kanske skaffa den igen. Jag har dock ingen...
IT & mobiler
Jag behöver hjälp fort! Allt på bukefalos har blivit sk*itlitet! Ser typ ingenting (därför ber jag om ursäkt för ev. stavningsfel). Var...
Trädgård & Växter
Jag är i planerar tagen på att ordna en damm och vattenfall till. Vattenfallet kommer ha fallhöjd på 30-40cm sen rinna ner i en liten...
Trädgård & Växter
har inhandlat mig en myntaplanta "chocolate", den växer och frodas samt doftar underbart .
men hur ska man använda den och till vad...
IT & mobiler
Har en hel del texter - de flesta på flera A4-sidor, utskriftskvalitet sådär, skrivet på en gammeldags bläckstråleskrivare (tänk slutet...
IT & mobiler
jag köpte min laptop när jag bodde i tyskland och är lättenöjd med den pa alla sätt förutom att den har tyskt tangentbord, sa jag har ü...