Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Bara en fundering som dök upp i huvudet (vilket händer ganska ofta). Hur stor anser ni att en lagom buffert är att ha vid husägande...
Svar
9
· Visningar
1 593
Senast: jerseyko
·
Trädgård & Växter Hade för några år sedan en växt som var rätt häftig och skulle vilja läsa lite om den och kanske skaffa den igen. Jag har dock ingen...
Svar
6
· Visningar
2 553
Senast: psychogrrl
·
Hemmet Jag har en precis nyinköpt svart t-shirt med vitt (lite plastigt) tryck. Naturligtvis lyckades jag spilla lite tomatsås (tänk krossad...
Svar
2
· Visningar
1 360
Senast: vego96
·
IT & mobiler eller....?? Hur många har fått liknande mail denna gången då?? :) // Sita Congratulations - Official Prize Notification The...
Svar
10
· Visningar
1 201
Senast: Kexchoklad
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp fort! Allt på bukefalos har blivit sk*itlitet! Ser typ ingenting (därför ber jag om ursäkt för ev. stavningsfel). Var...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: enjoyable
·
Hemmet Vad har ni för skohyllor? eller skoförvaring.. :D
Svar
5
· Visningar
1 981
Senast: Jenka
·
M
IT & mobiler Okej här kommer ännu en kamera tråd.. För ett tag sen köpte jag mig äntligen en 450D som jag så länge har suktat efter.. Fotat endel o...
Svar
14
· Visningar
1 054
Senast: Minimee
·
Hemmet Jag har ett litet sovrum i min lägenhet som jag är sugen på att måla om. Målade väggar och tak på när jag flyttade in för ganska exakt 2...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: Nethril
·
Hemmet Var på IKEA och shoppade lite i fredags. Så helgen har ägnats åt en "make-over" av mitt vardagsrum. Jag blev sjukt nöjd! :bump: I...
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Hur ser märkningen ut som visar att en apparat är godkänd för utomhusbruk?
Svar
4
· Visningar
934
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag är i planerar tagen på att ordna en damm och vattenfall till. Vattenfallet kommer ha fallhöjd på 30-40cm sen rinna ner i en liten...
Svar
2
· Visningar
6 154
Senast: cowgirl81
·
IT & mobiler Vet inte om det finns någon tråd i ämnet redan, upplys mig gärna i så fall. Jag ska köpa mig en ny laptop inför skolstarten i höst...
Svar
18
· Visningar
1 633
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hoppas att någon här kanske kan hjälpa mej, känner mej helt vilse ang datorer och vet ej hur jag ska göra. Dessa ändringar/problem...
Svar
7
· Visningar
4 277
Senast: ponny7
·
P
IT & mobiler alltså google chrome är inte konstigt men mozzila :confused:
Svar
3
· Visningar
913
Senast: ponny7
·
Trädgård & Växter har inhandlat mig en myntaplanta "chocolate", den växer och frodas samt doftar underbart . men hur ska man använda den och till vad...
Svar
9
· Visningar
1 584
Senast: checkmates
·
IT & mobiler Har en hel del texter - de flesta på flera A4-sidor, utskriftskvalitet sådär, skrivet på en gammeldags bläckstråleskrivare (tänk slutet...
Svar
5
· Visningar
2 128
IT & mobiler Jag får ett väldigt konstigt felmeddelande när jag ska in på www.fk.se, är det någon som kan surfa in och kolla vad ni får upp? 2
Svar
22
· Visningar
1 534
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler jag köpte min laptop när jag bodde i tyskland och är lättenöjd med den pa alla sätt förutom att den har tyskt tangentbord, sa jag har ü...
Svar
4
· Visningar
1 417
Senast: maria85
·
Hemmet TIll 30-låda. Vet att ikea har men då är insatsen 21cm? :confused: Och mina nuvarade ligger inte still som är ca 23. Dessutom vill jag...
Svar
5
· Visningar
990
Senast: Nethril
·
Fritid Någon som kommer ihåg hur som blev beroende av det när en länk lades in här för några år sen? Kanske är det rent av någon stackare som... 2
Svar
25
· Visningar
4 596
Senast: Lenita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025