Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

I
IT & mobiler Jag funderar på att byta kamera till någon som är mer vädertålig än min Canon 400D. Pentax K10D och K20D verkar väldigt bra på den...
Svar
4
· Visningar
1 589
Senast: tomten
·
IT & mobiler Det kommer upp ett meddelande om att ett okänt fel uppstått. :confused: Nån som vet hur man får ordning på saken? (P.S.Det gäller...
Svar
7
· Visningar
3 011
Senast: Tassetass
·
Hemmet Var hittar man snygga/roliga dörrmattor som fungerar bra? Ju billigare desto gladare plånbok :angel: jag har inte lust att lägga ut 800...
Svar
13
· Visningar
4 438
Senast: Dasjenka
·
S
IT & mobiler Har någon vänlig själ ork att förklara trådlös uppkoppling för mig? Tänker på om jag vill åka iväg med min bärbara dator och koppla upp...
Svar
12
· Visningar
3 069
Senast: Sessiagh
·
Trädgård & Växter Ja, går det? Vi har en stor sån buske på en sida av huset, och jag skulle vilja ha en schersmin under vårat sovrumsfönster. Vill ha...
Svar
4
· Visningar
14 708
Senast: tanten
·
IT & mobiler En kompis till mig har två stycken hotmail-adresser, som uppenbarligen är reggat på samma användare, hon kan gå från det ena direkt från...
Svar
3
· Visningar
2 587
Senast: villagegirl
·
Hemmet Det är bara att inse, möblerna på uteplatsen som är där nu kommer nog inte att överleva sommaren. Bordet är hemskt vingligt och flera av...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: M-Meduza
·
O
Fritid Har ni något tips om hur ja kan inreda dessa akvarier så de blir så snyggt som möjligt. Fiskar är inte valda ännu. detta är på... 2
Svar
26
· Visningar
5 586
Senast: MinIan
·
Trädgård & Växter Mina föräldrar har en gammal jasminbuske från pappas släkt och den doftar ju helt underbart :love: På/i busken växer det dessutom...
Svar
4
· Visningar
6 026
Senast: lady_vip
·
M
IT & mobiler Jag har en dator med två hårddiskar, och har nu lyckats fylla den ena. Den andra är alltså helt tom (69GB). Hur gör jag nu för att på...
Svar
3
· Visningar
2 860
Senast: mesklover
·
Fritid Är lite orolig över vattenbrunnen nu. Jag och sambon kolla nivån och de va 60-70cm vatten kvar. Nån som vet hur länge det räcker. Orolig...
Svar
7
· Visningar
1 178
Senast: cowgirl81
·
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida med hjälp av freewebs, men jag gillar inte hur deras galleri ser ut, så jag har gjort ett igenom simpleviewer...
Svar
1
· Visningar
943
Senast: Elektron
·
Hemmet Hur lång tid kan det ta innan den återfyller sig självt, är det värt att vänta på det? I botten är det bara gegga med obeskrivlig... 2
Svar
29
· Visningar
26 992
Senast: mimmipigg
·
Trädgård & Växter Hur långt har de kommit i prossesen. Mina har börjat mogna lite smått, men hinner bara bli röd/oranga innan jag äter upp dom. Och var i...
Svar
13
· Visningar
1 882
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Vad har ni för favoritmärken som kan fungera på en induktionsspis? Jag är helt lost på kokkärlsområdet.....
Svar
16
· Visningar
1 348
Senast: Sar
·
IT & mobiler Jag har HP pavilion DV-6 1115, 6 månader gammal. Idag upptäckte jag att mina touchknappar för volym, play, rew/for, stop inte fungerar...
Svar
5
· Visningar
1 665
Senast: Lily_Sthlm
·
Trädgård & Växter Har hänt någon märkligt hemma i trädgården. Har en pion med mörkrosa blommor som blommat varje år sen vi flyttade in för 3 år sen...
Svar
3
· Visningar
1 629
Senast: Houdinie
·
IT & mobiler ..eller jag vet inte vad jag ska fråga ..men hur kollar man hur mycket "snabbhet" man får till datorn, enl abbonnemanget man har..vet...
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: susekl
·
H
Fritid Jag har funderat en del ang det här med att köpa bil från Tyskland. Ganska många som gör det från hela europa, så det borde väl vara...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: Hast-hund
·
Hemmet Började leta på IKEA:s hemsida efter en hatthylla jag vill ha, men inser att den inte finns kvar... Är det nån idé att ringa till dom... 2
Svar
20
· Visningar
5 635
Senast: ellipsis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka