Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Efter låååång tid med förnekelse är det bara att inse att jag måste köpa ny dator :cry: Jag har försökt leta i djungeln av bärbara...
Svar
9
· Visningar
3 424
Senast: Kuckeliku
·
Trädgård & Växter Eller kan man lägga det runt fruktträd och jordgubbsplantor?
Svar
13
· Visningar
9 611
Senast: Winni
·
IT & mobiler Jag har en Canon Ixus och macbook, men har ett problem när jag ska överföra bilderna från kamera till dator. Eller problem och problem...
Svar
7
· Visningar
883
IT & mobiler Alltså hur ska man få detta att fungera? Jag vill ju se filmerna jag har på datorn :p Satte kabeln i tvn, och sen i datorn. Bilden på...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Någon mer än jag som inte kommer in på pixbox idag????
Svar
2
· Visningar
641
Senast: Nenneh
·
IT & mobiler Ska skriva ut ett dokument på 26 sidor, och för att spara både bläck och papper tänkte jag skriva ut två sidor på ett ark. Det är ju...
Svar
10
· Visningar
1 789
Senast: Scaramouche
·
Fritid Jag önskar mig en bakmaskin/köksmaskin. Har sett att K*tchen A*d har en snygg men priset är hutlöst. Någon som kan tipsa om en billigare...
Svar
2
· Visningar
2 954
Senast: EmelieR
·
IT & mobiler Hej, jag vet inte var denna frågan ska placeras men jag ställer den är :) Jag skriver på min än så länge 200 sidor långa bok men...
Svar
5
· Visningar
855
Senast: Feua
·
Fritid Min cola läckte i väskan förut, i väskan fanns även min kamera, glömde sätta in kameran i skyddsväskan. Nu är linsen alldeles kladdig...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Snubbelfot
·
Trädgård & Växter När ska man göra det? Jag har en rabatt som ligger nära husväggen och under takutsprånget, så marken där är för torr och det ligger för...
Svar
8
· Visningar
5 460
Senast: cowgirl81
·
S
IT & mobiler Någon kunnig som kan hjälpa mig att föreslå några datorer att köpa för att spela nya sims 3? Jag är helt grön på vilka processorer som...
Svar
7
· Visningar
3 713
Senast: smultronsaft1
·
S
IT & mobiler För drygt ett halvår sen så köpte jag en Ericsson mobil. Med den följde det med en massor av olika tillbehör och sladdar. Dom enda...
Svar
13
· Visningar
1 346
Senast: Scaramouche
·
E
IT & mobiler Nu är det inte jag som har gjort detta utan min katt som promt skulle gå på tangentbordet.. hon klev på någon tangent och vips så var...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jag har panik nu. För en stund sedan skulle jag sätta igång min laptop från viloläge, min ingenting hände. Fick inte igång den på något...
Svar
6
· Visningar
3 001
Senast: Stalker
·
Hemmet (Nej, det här gäller inte den pall jag skrivit om förut :p) Hemma hos min far finns en pall. Den står i hallen och används bara för att...
Svar
10
· Visningar
1 231
Senast: Tassetass
·
K
Trädgård & Växter behöver rensa i tulpanlandet, kirsen har tagit över.... nu har de flesta blommat över (lökarna alltså) När är det lämpligt att gräva...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: cowgirl81
·
IT & mobiler Ja frågan är hur ser man batterinivån på kameran Canon Powershot S5 IS? Är jag blind eller finns det inte en sådan funktion på den...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Vid min senaste Windows update blev jag rekommenderad att uppgradera till Explorer 8. Jag avbröt det för stunden, för jag vill veta mer...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Det var 6 år sedan jag hade en senast och nu ska prestanda tydligen vara så att jag kan arbeta hemifrån (eller från hästhagen... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 285
IT & mobiler Skulle gärna vilja att min e-post lagrades på webmailen, men HUR gör jag? Hittar inte i outloken som verkar relevant, HJÄLP!!!:p
Svar
7
· Visningar
978
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka