Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Hej! Finns det någon med gröna fingrar här inne? Jag håller på att försöka skaffa mig ett litet land och en köksträdgård.
I landet har...
IT & mobiler
Min dator tycker inte om datamöss verkar det som. Vi har haft x-antal datamöss det senaste året. Allt ifrån dyra möss till billiga möss...
IT & mobiler
Har en HP laptop som är 3 år. Har alltid kunnat köra på batteri om jag velat gå iväg från skrivbordet med datorn. Men helt plötsligt för...
IT & mobiler
Jag har idag lagt över min E-post på min laptop. Problemet är bara att jag måste gå till mailen varje gång jag vill se om det har kommit...
IT & mobiler
Jag håller på att bli smått galen i jakten på en tillräckligt stor väska till min kamera. Det är en Nikon D80, och på den ska objektivet...
IT & mobiler
SPelar just nu the sims 1, får ju ha nåt att fördriva tiden med på natten ;)
Stod o kollade i en stjärnkikare och så plötsligt så tjoar...
Trädgård & Växter
Jag skulle vilja sätta häck runt tomten som insynsskydd. Vad finns det för häckar att välja mellan?
Jag vill ha den ca 1,5m hög och så...
Trädgård & Växter
Har en stooor tomt med delvis skogstomt. Nu har vi gjort en väg genom "skogen" och även byggt ett hus.
Nu undrar ja gom det går att...
Trädgård & Växter
jag har varit runt på några olika handelsträdgårdar i södra stockholm utan att hitta nån favorit (främst stuvsta och zetas). Är det...
Hundavel & Ras Instämmer. Där tycker jag att det kan bli rapporteringskrav på sådant som rasklubben anser är ett problem i rasen. Det är tex känt att...