Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag vill skilja av sovalkoven i min etta och tänkte göra det med ett gardindraperi. Tidigare har jag haft en tjock ståltråd med...
Svar
3
· Visningar
3 179
Senast: tomten
·
IT & mobiler Funderar på det där med mobilt bredband. Hur fungerar det för er? Kan det mäta sig med fast bredbandsuppkoppling? Verkar ju lite för...
Svar
11
· Visningar
1 432
Senast: MikaTela
·
Trädgård & Växter Hej! Finns det någon med gröna fingrar här inne? Jag håller på att försöka skaffa mig ett litet land och en köksträdgård. I landet har...
Svar
8
· Visningar
5 532
Senast: Sar
·
IT & mobiler Min dator tycker inte om datamöss verkar det som. Vi har haft x-antal datamöss det senaste året. Allt ifrån dyra möss till billiga möss...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: LSD547
·
IT & mobiler Har en HP laptop som är 3 år. Har alltid kunnat köra på batteri om jag velat gå iväg från skrivbordet med datorn. Men helt plötsligt för...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Kuckeliku
·
R
IT & mobiler Jag har idag lagt över min E-post på min laptop. Problemet är bara att jag måste gå till mailen varje gång jag vill se om det har kommit...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler När jag sparar ner en internetsida via Arkiv --> Spara som uppdateras den då? Anledningen till att jag sparar den är att jag vid behov...
Svar
5
· Visningar
1 239
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Är det någon slags uppdatering här på Buke eller är min dator urflippad ? Alltså, jag skriver här pga att jag kom in här efter ca 10...
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: Gnist
·
E
  • Låst
IT & mobiler Nån som är bra på att göra designer? Skulle behöva en header till min blogg.. Behöver inte vara något märkvärdigt! :)
Svar
2
· Visningar
841
Senast: gern
·
Hemmet I en annan tråd så visar jag upp mitt blivande köksbord med tillhörande stolar som tillverkades någon gång på 60-talet och med rätt...
Svar
7
· Visningar
5 854
Senast: PansParis
·
Hemmet Vill ha ett soffbord i vit lack och hittar i stort sett bara modellen "Cana". Tror det säljs på bl.a. EM möbler. Jättefint men kanske...
Svar
10
· Visningar
5 345
Senast: Elinkan
·
IT & mobiler Jag håller på att bli smått galen i jakten på en tillräckligt stor väska till min kamera. Det är en Nikon D80, och på den ska objektivet...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Baka_kun
·
T
IT & mobiler Hallå allihopa. Jag funderar, eller tänker snarare, köpa en blixt till min D60. Närmare bestämt en SB-600, men så hittade jag...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag har två e-post adresser, en hotmail-adress som jag har till min msn, och en en privatare på ett annat domän. Kan man på något vis...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: meodeo
·
IT & mobiler SPelar just nu the sims 1, får ju ha nåt att fördriva tiden med på natten ;) Stod o kollade i en stjärnkikare och så plötsligt så tjoar...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: Albertina
·
S
Trädgård & Växter Jag skulle vilja sätta häck runt tomten som insynsskydd. Vad finns det för häckar att välja mellan? Jag vill ha den ca 1,5m hög och så...
Svar
5
· Visningar
1 818
Senast: lady_vip
·
Hemmet Jag ska flytta in i en lägenhet på 71 kvm. Varenda rum förutom badrummet behöver målas om. Hur mycket färg behöver jag? Badrummet är...
Svar
3
· Visningar
2 473
Senast: tomten
·
L
Trädgård & Växter Har en stooor tomt med delvis skogstomt. Nu har vi gjort en väg genom "skogen" och även byggt ett hus. Nu undrar ja gom det går att...
Svar
12
· Visningar
5 919
Senast: Bloody F Mary
·
IT & mobiler Jag har fått en tabell i word som jag ska fylla i text i. Men jag lyckas inte lägga till rader i den. Om jag öppnar upp den i excel så...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Hermelin
·
Trädgård & Växter jag har varit runt på några olika handelsträdgårdar i södra stockholm utan att hitta nån favorit (främst stuvsta och zetas). Är det...
Svar
8
· Visningar
4 147
Senast: mino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka