Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Hur ser det ut på din veranda/uteplats/trädäck/balkong? Jag ska införskaffa massa växter och möbler men jag behöver...
Svar
2
· Visningar
1 645
Senast: Terja
·
Fritid Jag vet inte om det ska ligga här eller på datorer, men jag testar här. :) Tänkte bara kolla om det är någon mer som spelar mycket...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: Shenzi
·
Fritid Sitter här på jobbet och är fruktansvärt rastlös, håller på att börja grina omvartannat och känner mig alldeles konstig i kroppen. Nu...
Svar
10
· Visningar
1 131
Senast: Gnarpis
·
B
IT & mobiler Vet ngn hur man raderar alla bilderna på bdb? :D
Svar
4
· Visningar
952
Senast: chira
·
IT & mobiler Vad är det som gått på tok här? Jag har försökt felsöka men kommer inte på vad jag ska göra eller vad det beror på att detta...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Ms Sally
·
Hemmet Ska till Ikea nu i dagarna och tänkte köpa två svarta Lackhyllor att sätta ovanför tvn. Kan det funka utan att det ser helt knas ut? :D...
Svar
10
· Visningar
1 061
Senast: Widerberg
·
S
IT & mobiler Ja hur gör man en sådan? Jag har kollat på w*bbdesignskolan men där står bara hur man kodar en layout i CSS, har fått för mej att man...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Vad kan man göra för att få bättre mottagning i radion? Bor i lägenhet på bottenplan. Tips och råd - handlar det om att köpa nån...
Svar
4
· Visningar
4 994
Senast: Snubbelfot
·
Trädgård & Växter Nån här som har det. Jag köpte en till sambon men fick inte med hur man sköter den. Var ska den stå och hur mycket vatten. Nån som har...
Svar
11
· Visningar
3 993
Senast: Bloody F Mary
·
IT & mobiler Min pappa köpte någon gång på 80-talet. tror jag att det var i alla fall, en Nikon systemkamera med flera olika objektiv till. Den...
Svar
19
· Visningar
1 972
Senast: Irenes
·
Hemmet Jag har egentligen ingen idè om vad jag vill ha där, men just nu så utnyttjas det bara av katterna. Lite knepiga mått är det med och ett... 2
Svar
20
· Visningar
2 252
Senast: YorkWann
·
Trädgård & Växter Har "övervintrat" två stycken pelargoner i en mörk garderob. När jag tog fram dem (i feb/mars, tror jag det kan ha varit) klippte jag...
Svar
2
· Visningar
4 113
Senast: Andorra
·
IT & mobiler Några av skolbarnen på jobbet har suttid vid ena datorn och när jag skulle använda den igår ser jag att bilden på skärmen har roterat 90...
Svar
4
· Visningar
9 170
Senast: Rariel
·
Hemmet Om man har ett hem som är otroligt skitfult (fula tapeter, fula golv, tråkiga möbler) och inte har speciellt mycket pengar att lägga på... 2
Svar
33
· Visningar
5 297
Senast: soma
·
Hemmet Är det hopplöst ute att ha en takfläkt i sovrummet? Och om det är det, finns det förmildrande omständigheter i form av modellval eller...
Svar
7
· Visningar
5 103
Senast: Fodong
·
Hemmet Vi har ett fuktskadat parkettgolv i vårt vardagsrum och jag tänkte få föreningen att betala det, men OM de inte gör det så har jag...
Svar
4
· Visningar
2 232
Senast: lady_vip
·
K
IT & mobiler Jag har fått problem med min dator, det står att en videostyrenhet fattas eller är det några drivrutiner som behövs? Tacksam för hjälp...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Lily_Sthlm
·
A
IT & mobiler Har köpt ett träns av en tjej och ville betala via paypal vilket gick bra. Nu har det inte gått mer än en dag så förhoppnings uppstår...
Svar
10
· Visningar
1 505
Senast: Alpin87
·
IT & mobiler Finns ju en jättefiffig funktion som fixar källhänvisningarna, men fick precis reda på att sidnumrering ska finnas med i parentesen...
Svar
1
· Visningar
1 013
Senast: Pancakes
·
Hemmet Jag vill skilja av sovalkoven i min etta och tänkte göra det med ett gardindraperi. Tidigare har jag haft en tjock ståltråd med...
Svar
3
· Visningar
3 179
Senast: tomten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka