Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
Trädgård & Växter Blommorna bara dör hos mig, dom har nu på sommaren direkt solljus från 12 till 20 kanske och dom mår inge bra. Vad finns det för...
Svar
5
· Visningar
5 165
Senast: Bloody F Mary
·
Hemmet Det började med att tvättmaskinen, som är en ca 5 år gammal Whirlpool, började skrika lite under centrifugeringen förut men tvätten var...
Svar
1
· Visningar
5 288
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Har sett ett hus vi är lite nyfikna på,MEN,det finns inget riktigt badrum....:( Finns en liten toalett nere med wc och handfat,sen...
Svar
16
· Visningar
9 144
Senast: Tajger
·
K
IT & mobiler Vi hade tidigare en DLink-router och båda våra datorer - en Mac och en PC - kunde utan problem ansluta trådlöst till internet (via...
Svar
18
· Visningar
5 462
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag fick min snigelbild publicerad som startsidebild på pixbox :love: 2
Svar
32
· Visningar
2 360
H
Fritid Tja! Har försökt hitta saxofonnoter till Angel introt, men finner det helt omöjligt :( Vet du var man kan hitta dom? Letar efter...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Hogwartsexpressen
·
E
IT & mobiler Vet inte hur det ligger till men får man skriva hemsidors namn eller inte? Iallafall.. Funderar på att skaffa en blogg (igen), har...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: ricca
·
Hemmet ...ja kan man göra det? Har precis flyttat ihop med min kompis och kommit på att vi har ett strykjärn men ingen strykbräda. Den ska så...
Svar
7
· Visningar
38 785
Senast: snurran
·
IT & mobiler Har en ny version av Photoshop, Adobe Photoshop CS4. Men när jag öppnar en bild i programmet fattas halva bilden. Själva bilden...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Irenes
·
S
Hemmet Vi vill få bort bokhyllorna i vardagsrummet då rummet är ganska litet. Vi funderar på att istället ha en hylla längs taket, är det någon... 2
Svar
25
· Visningar
12 499
Senast: Winni
·
B
Trädgård & Växter Hur gör ni eller hur gör du Prosit?, jag har nämligen aldrig lyckats men blev lite nyintresserad när en annan användare lyckats. Så...
Svar
19
· Visningar
5 746
Senast: Bloody F Mary
·
Trädgård & Växter Köpte några buxbom (rund fin buske med små blad) förra året. De har varit vackert vintergrna hela året men sedan jag placerade dem på...
Svar
4
· Visningar
1 232
Senast: Empalie
·
A
IT & mobiler En kompis till mig ska regga ett domännamn och ha sin blogg på mitt webbhotell. Nu har hennes internet lagt av och hon minns inte om hon...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: pemma
·
Hemmet Tänker inom någorlunda snar framtid byta ut min Ektorp mot nått större, vill ha nått djupt med divan. Men med en väldigt hårig kattras...
Svar
4
· Visningar
4 928
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Jag har tvingats inse att Dreamweaver inte är kompatibelt med Vista, så jag behöver hitta ett annat program att göra websidor med. Jag...
Svar
15
· Visningar
3 399
Senast: Kuckeliku
·
Hemmet Alla har vi väl surat på att det ser förj**lgit ut när man kommer ner och ska tvätta. Men, hur det än må se ut - visa oss! In med bilder... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 290
Senast: TantAgda
·
Hemmet Jag har precis målat klart inomhus, vattenlöslig färg. Penslarna och roller tänkte jag spara, ska snart måla igen. Har lagt allt att...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Madick
·
Fritid Det måste vara skillnad i hårdhet på vattnet här i Tyresö mot vattnet i Örebro då allt (trasor, svampar, kläder osv) blivit mjukare sen...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: MissFideli
·
Fritid mönster eller rättare sagt beskrivning hur man kan göra sådana här...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Ms Sally
·
K
IT & mobiler Någon som har den? Hur är den i storlek, utformning etc. etc. etc.? Finns ett fåtal svenska nätbutiker som har den och de har ingen...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka