Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har fått för mig att jag vill måla om väggarna i hallen.. Dock ej vitt! Golvet är valnötsfärgat laminat,mattan går i beige och...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: pastejja
·
L
IT & mobiler Skulle vilja ha tips om bra enkla kvalitets hemsidor....som man får forma mycket själv, den ska vara snygg stilren & lätthanterad...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: tomten
·
B
IT & mobiler vet nån vad det är för fel om det inte går att print screena på en dator? inte på nån sida, aldrig. är det nån inställning? kan man...
Svar
8
· Visningar
5 856
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler är det någon här inne som kan med arcgis har kört fast lite i mitt projektarbete o skulle behöva ha hjälp. tex får jag inte clip att...
Svar
1
· Visningar
1 144
Senast: APT
·
Hemmet Vad räknar man med för livslängd ungefär på ett betongtak?
Svar
1
· Visningar
784
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler Hur ska man göra? Jag har en vit MacBook och tangenterna är inte speciellt fräscha längre efter ett och ett halvt års användning:crazy...
Svar
5
· Visningar
4 122
Senast: enjoyable
·
Trädgård & Växter Jag vill börja plantera i mina blomlådor! Men vad finns det för blommor som man kan plantera ut redan nu? Jag vill i sommar ha örter i...
Svar
4
· Visningar
1 816
Senast: Nera
·
Fritid Finns det några fler sådana här? :D
Svar
15
· Visningar
1 720
Senast: Mimi
·
Hemmet Jag och min sambo ska titta på ett hus den 14:e. Det är egentligen inte direkt vad vi söker, men eftersom det är så billigt så är vi...
Svar
12
· Visningar
1 694
Senast: Brandgul
·
M
IT & mobiler Hur gör man en recovery disc i vista? Det ska finnas en "recovery disc"-knapp nånstans på dator, var? Alltså för en dator där det inte...
Svar
5
· Visningar
1 304
Senast: Cafer
·
E
IT & mobiler Hej! Ändå sen jag fick tillbaka min dator från supporten, dvs två dagar sedan. Så har min dator börjat slå av sig utan andledning, det...
Svar
8
· Visningar
1 322
Senast: Erboon
·
IT & mobiler Någon som har någon uppfattning om vad som är bra. Har funderingar på en Asus 1000H. PL
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Soraya
·
IT & mobiler man kan se om jag har dessa saker? Processor:1.8GHz Pentium eller högre (XP) Minne:512MB (XP) Grafikkort:64MB OpenGL 1.4 kompatibel...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: Soraya
·
Hemmet Ja, hur stort bör ett barnrum vara, om vi räknar med att ett barn/ungdom upp till kanske 11-13 år ska bo där? Säng, skrivbord och...
Svar
7
· Visningar
13 741
Senast: Sar
·
Hemmet Letar efter en snygg sängram,problemet är att sängen är 160,och alla har inte den storleken... Vad har ni för ramar,nån som har något...
Svar
5
· Visningar
2 096
Senast: Sar
·
M
Hemmet lägg in bilder från era små ettor :) eller bara tips på hur man klarar sig med så liten yta. gärna tips på bra förvarig osv..
Svar
13
· Visningar
15 195
Senast: MalinArnells
·
IT & mobiler Kan man göra det på nått sätt? alltså, jag skulle behöva veta vem som äger ett speciellt IP nummer helt enkelt. eller går det inte?
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: nexxa
·
P
Hemmet Nu är det dags för att pynta bostaden med vårgrejer. Hiva in lite bilder så fixar vi ihop en inspirationstråd! Ska själv iväg på...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Generalen
·
IT & mobiler Min get ska killa och jag vet inte om mina arbetsgivare är så förstående inför detta faktum (att jag måste vara hemma och vara...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Unix
·
IT & mobiler Jag och min bror delar på vårt internet, på vårt bredband. Innebär detta att vi har samma IP-nummer? Är lite orolig inför... 2
Svar
21
· Visningar
2 444
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka