Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag var med mamma i skogen idag och plockade mossa och lingonris. Fick för mig att göra en krans med lingonris och så blev det. Tänkte...
Svar
6
· Visningar
11 374
Senast: Luff
·
IT & mobiler Funderar på att köpa en Macbook då jag velat ha en hur länge som helst men inte fått tummen ur att gå och köpa en. Har kollat på den...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Tassetass
·
A
IT & mobiler Funderar på att köpa en systemkamera, istället för en vanlig digitalkamera. Det finns ju massor av olika sorter, och jag vet inte...
Svar
5
· Visningar
937
IT & mobiler Är ute efter en kalender där man kan skriva in olika händelser osv. Hittade en bra och enkel sida, trodde jag, men det visade sig att...
Svar
4
· Visningar
6 252
Senast: Cafer
·
H
IT & mobiler Sökte i forumen men hittade inte de jag sökte efter, därför postar jag en ny tråd. Jag skulle vilja försöka skapa en databas i access...
Svar
1
· Visningar
655
·
IT & mobiler Har suttit och fixat med lite filmer i Windows Movie Maker för att ha på min hemsida och nu när jag skulle ladda upp dem på Photobucket...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Hur gör man bäst en logotyp? Jag har ritat en logga till mitt stall, scannat och gjort den "helsvart", ligger nu i jpegformat och har...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: ang
·
Trädgård & Växter Efter att jag var ute och plockade lingonris och mossa idag så är jag nu jätteinspirerad till att pynta i trädgården och runt huset...
Svar
2
· Visningar
1 297
Senast: Maris_
·
IT & mobiler Finns det någon som kan förklara olika saker man kan göra på photoshop, och hur man gör det? Är helt grön på området och blir inte klok...
Svar
4
· Visningar
1 738
M
IT & mobiler Som rubriken lyder. Jag tänkte ju inte två gånger innan jag klickade. Jag vill ju egentligen inte att personen i fråga ska se att jag...
Svar
18
· Visningar
47 774
Trädgård & Växter När kan man ta ett skott från ampelliljan? måste man vänta tills dom har fått stora bladiga "toffsar" eller kan man ta ett skott när...
Svar
2
· Visningar
994
Senast: MinIan
·
M
  • Låst
IT & mobiler Hur lägger jag in bilder i forumet?
Svar
1
· Visningar
584
Senast: Zaga
·
E
Fritid Hejsan. Jag har just börjat med poi (om ni inte vet vad det är så är det typ snören/kedjor med eldklot som man snurrar och grejar med)...
Svar
5
· Visningar
3 546
Senast: LinnK
·
R
Hemmet Var kan man köpa lite snyggare galgar? Har kollat IKEA och Indiska, sen fick jag totalt hjärnsläpp. Håller på att rensa ur garderoben...
Svar
2
· Visningar
2 501
Senast: eyz
·
IT & mobiler Hur rätar man upp en bild (alltså med lutande horisont)? Har Photoshop elements och Paint men kan egentligen inget av dem.
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: mandalaki
·
M
IT & mobiler Jag misstänker att min mailadress blivit kapad... Jag har nu fått en jädra massa sk studsmail... Det är alltså mail jag får TILL min...
Svar
4
· Visningar
1 233
Senast: Gadus
·
Hemmet Snart är det dags igen och i år tänkte jag vara ute i tid. I sista minuten står jag annars med någon ljustake som inte funkar och det...
Svar
11
· Visningar
1 247
Senast: Draumsyn
·
Fritid Ja hur ofta byter ni sängkläder? Jag bytte i går det är underbart skönt med nya sängkläder...:D 2
Svar
34
· Visningar
5 192
Senast: Ranger
·
IT & mobiler Min dator gick sönder för drygt en vecka sedan och jag lämnade in den. Vid inlämningen bad jag utryckligen om att de INTE skulle...
Svar
3
· Visningar
833
·
Hemmet Ja vad har ni för ngt? Känns som om jag saknar en massa. :angel:
Svar
8
· Visningar
1 867
Senast: Luff