Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag vet att det finns många duktiga fotografer här så nu tänkte jag fråga om lite tips! Jag vanligtvis fotograferar enbart...
Svar
15
· Visningar
2 182
Senast: Madick
·
P
Fritid Kan någon hjälpa mig med vad detta betyder: "Strikk 2. m rett bak 1. m, strikk 1. m rett, la begge m gl av p" samt: "Strikk 2. m...
Svar
3
· Visningar
1 741
Senast: spoff
·
I
IT & mobiler hej går det att ladda mobilen genom datorn, glömde laddaren i staller :/ och min telefon har 5 % batteri kvar :S går det genom...
Svar
1
· Visningar
687
·
  • Låst
IT & mobiler Jag vet att jag har letat bloggar där förut men jag hittar fasiken inte sökfunktionen? Och jag håller på att bli tokig :devil: De måste...
Svar
4
· Visningar
1 175
·
I
IT & mobiler jag MÅSTE verkligen ha hjälp en kompis ska skicka ca 200 bilder till mig vi har typ försökt i en timma nu utan att lyckas både på msn...
Svar
5
· Visningar
3 425
Senast: Cafer
·
Hemmet en kompis håller på å rusta sitt badrum och ska ha våtrumstapet på golv å väggar. bläddrade lite i katalogen med prover och det slog mig...
Svar
18
· Visningar
12 494
Senast: ang
·
H
IT & mobiler vart kan man söka på ipnr och få fram en adress ? så man vet vem som har det nr?
Svar
4
· Visningar
958
Senast: ullo
·
Fritid Jag är på jakt efter en 70cms delbar dragkedja som har en ring vid fästet, lagom att kroka fingret i. Var kan jag finna denna? Har letat...
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: Ludd
·
Fritid Jag insåg att det behövdes en porslinstråd. Jag insåg även att jag skulle få mer respons här på Senior. Här är den! Jag älskar... 2
Svar
31
· Visningar
11 595
Senast: Sar
·
Hemmet Vi har nyligen, eller ja, för ca 2 månader sen, flyttat till ny lägenhet. Har inte orkar börja ta tag i något, men nu är det fanimej...
Svar
4
· Visningar
3 606
Senast: Luff
·
Hemmet Jag har en liten läcka här hemma, det läcker i en skarv i rören till toaletten. Jag trodde det var typ packningen, men enligt rörgubben...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Skulle sätta mig ner och beställa en kamera, alla rekomenderar canon men shit, hur många modeller som helst i samma prisklass till på...
Svar
13
· Visningar
1 090
Senast: Nenneh
·
Trädgård & Växter Kan man göra det eller dör gräset om det (mot förmodan) skulle börja växa och sedan frysa? Jag hade egentligen tänkt att ha sått...
Svar
7
· Visningar
7 249
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler Vill se Idol på tv4's hemsida. När jag trycker upp klippen står det att jag måste installera wmp 11. När jag försöker installera det...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Cafer
·
Hemmet Vi vill ha någonting med ljus (stearin eller värmeljus) på väggen bakom vår soffa. Har funderat på såna stora runda smidesgrejer med...
Svar
9
· Visningar
5 805
Senast: evis
·
IT & mobiler Eftersom jag läst några inlägg om bluffmail så vill jag bara lägga in en bra länk till en hemsida där man kan söka reda på olika typiska...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Stalker
·
Hemmet Köpte precis ny matta, inte dyr eller så men va fasiken såklart efter 3 dar lyckas jag sumpa en kaffekopp på den och det ser inte så bra...
Svar
1
· Visningar
1 281
Senast: _Sascha_
·
K
IT & mobiler Jag är ett Anders och Måns freak och blev ganska deppig när om slutade sända:cry: Så nu undrar jag finns det något sätt att titta på det...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: knugen af kambodja
·
Hemmet Är det ikea (applåd)? Eller finns det nått annat skoj? Funderar om jag ska byta inför försäljning därav är jag inte intresserad att...
Svar
13
· Visningar
2 764
Senast: Wassego
·
Hemmet Ska flytta in i min etta snart och är i stort sett klar med hur jag vill ha det. Blir dock inte klok över en liten detalj, nämligen en...
Svar
16
· Visningar
1 631
Senast: Wassego
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka