Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag fick till det ordentligt igår när jag pysslade lite. Tog mitt vita fat jag fick för ett par år sedan i studentpresent. Lade lite... 2
Svar
31
· Visningar
2 904
Senast: Murphy
·
IT & mobiler Måste man acceptera alla förfrågningar man får? Jag har fått en vänförfrågan av en människa som jag inte finner något som helost utbyte...
Svar
8
· Visningar
1 083
Senast: Paddington
·
  • Låst
IT & mobiler Först vill jag be om ursäkt om eventuella galna stavninga! Råkade lägga en grej på tangentbordet och nu är allt upp och ner! Hur får...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: gern
·
Hemmet Vad kan det bero på? Jag har prövat att lufta alla våra (tre) element, men det kommer vatten direkt så jag antar att problemet inte...
Svar
6
· Visningar
1 615
Senast: cherie
·
Hemmet Dottern vill ta bort sina garderobsdörrar,hon tycker dom är fula.. Och det är inga problem egentligen,för planer finns på att lägga...
Svar
4
· Visningar
3 041
Senast: MittNyaJag
·
IT & mobiler När jag kopplar in dn externa disken till datorn (laptop) så dyker den inte upp på skärmen (my computer) Jag har: startat om allt...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Cafer
·
Fritid Jag har ett par omgångar sängkläder som luktar illa hur jag än beter mig. Det luktar ungefär som gammalt otvättat flottigt hår om dem...
Svar
8
· Visningar
17 856
Senast: Mitten
·
IT & mobiler hur är de me dokument skriva i word windows 98 kan a på nåe sätt få upp den i vista?
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: Laizita
·
Hemmet Hallå alla bukare. Jag har letat ett tag efter ett svart dusch drapperi men hittar inget bara mönstrade. Ngn som har något tips vart...
Svar
8
· Visningar
1 408
Senast: Laizita
·
IT & mobiler Är det någon som vet vilket/vilka bolag som är bra när det gäller att skaffa en vanlig .se adress på nätet. Eller rent av vet vilka...
Svar
9
· Visningar
979
Senast: HD
·
Hemmet Har ända sedan vi flyttade in retat mig lite på den min mystiska "halvvägg" (ja, det heter säkert något helt annat ;)) och inte riktigt...
Svar
13
· Visningar
1 666
Senast: Raggsocka
·
IT & mobiler Vet inte om denna ligger fel, men då får ni flytta den! Antagligen kommer ni att tro att jag är helt efterbliven, men det är det jag ska...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: marielen
·
A
IT & mobiler Jag är i kameraval och -kval! Jag är en glad hobby/amatörfotograf som fotar en hel del och mest för privat bruk. Bilderna används i... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 708
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler När man loggar in på mail, hemsidor m.m så skriver man ju i användarnamn och lösenord. Nästa gång man ska logga in så föreslår datorn...
Svar
7
· Visningar
1 023
Senast: Cafer
·
Hemmet Min lägenhet (1a med kök på 36kvm) är otroligt mörk. Jag skulle behöva en lampa i hallen, mer belysning i rummet och kanske något mer...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Prosit
·
IT & mobiler är det bara jag som inte kommer in på hotmail? Det har inte fungerat på flera dagar nu.. Det står såhär: Inloggningsfel Vi utför...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: Kexchoklad
·
Hemmet Pratade om sängkläder i en annan tråd... :o :angel: Och kom då på att jag har ett påslakanset i flanell som börjar bli slitet. Det är...
Svar
12
· Visningar
1 987
Senast: Lottch
·
S
Hemmet Om en månad flyttar jag, så det är väl dags att börja se sig om efter en soffa :) Men jag vet inte alls vad jag vill ha för någon...
Svar
18
· Visningar
8 366
IT & mobiler Nu är jag halvt om halvt galen på datorn vi har (inte denna). Jag har en gammal dator jag köpt loss från vårdcentralen en gång i tiden...
Svar
3
· Visningar
1 362
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Hm, jag har börjat bli addad av tjejer som skriver på engelska på msn som alla har haft bild på sig i string och linne som de dragit upp...
Svar
10
· Visningar
1 140
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka