Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Köpte nytt minne till burken idag och åker glatt hem för att installera det. Tyvärr blev det inte så himla kul. Nu vill datorn själv...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: pigleton
·
Hemmet Jag och sambon har börjat fundera på att bygga hus! Vi känner oss helt gröna när det gäller detta område, men det vi främst tittat på...
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: Armani__
·
Trädgård & Växter Allt i mitt trädgårdsland kom upp oerhört sent i år och jag han tröttna på eländet innan det faktist började växa. Rådjuren kalasade...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Winni
·
Fritid Kan man det? Jag har ingen franskform men vill göra bröd i form! :cool:
Svar
6
· Visningar
2 023
Senast: starcraft
·
Fritid Ja nu har jag ju gjort en höstkrans att hänga på dörren!! Nu skulle jag vilja få lite tips på ni som gjuter egna krukor,fågelbad m.m...
Svar
3
· Visningar
1 417
Senast: peace
·
IT & mobiler Vet ju att det finns en del fotointresserade här, så jag vore tacksam om nån ville svara på mina frågor.. Jag är på gång att köpa en...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Unix
·
IT & mobiler Jag har nu tagit tag i att få Skype att funka ordentligt. Jag har ett BT-headset som funkar till exempel i MSN (och med mobil). När jag...
Svar
3
· Visningar
2 455
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Är det en bäddsoffa eller en soffa. (jag vet att den inte finns kvar i ikea sortiment) Annonseras ut som bådadera.
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Paddington
·
Hemmet Kommer jag in på utbildningen jag sökt ska jag flytta till årsskiftet. Har lagt upp en budget nu när inkomsterna minskar med ca 15 000 i...
Svar
6
· Visningar
2 678
Senast: Tessa P
·
Fritid Har tre st hela kanonbra arbetsjackor men dragkedjan har pajat. Inser min egen begräsning inom syområdet och ska lämna in dom hos någon...
Svar
2
· Visningar
2 698
Senast: Andorra
·
IT & mobiler Åh nu har puckot inom mej varit framme igen :( Har suttit och googlat efter julklappar till min kära sambo, på HANS dator! NU kommer...
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: jooohannan86
·
Hemmet Kan man göra det, typ idag? Har inte möjlighet att måla utomhus (bor i lägenhet och det är snor-kallt!). Vi har dessutom en mycket...
Svar
5
· Visningar
1 962
Senast: ullo
·
Hemmet Det här med vatten och avlopp är inte riktigt min grej. Undrar inför en planerad köksrenovering om man kan byta plats på diskbänk och...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Mimsan
·
Hemmet Vi isolerar kallvinden och har stött på problem. Som luftspalt har vi valt färdiga cellplastskivor med luftkanaler och det har funkat...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: NinisE
·
Fritid Blir mer och mer irriterad på de skyhöga ostpriserna. Kom plötsligt på att mina morföräldrar (som visserligen varit mejerister) när de... 2
Svar
20
· Visningar
19 651
Senast: vinternoll
·
A
IT & mobiler Det kommer hela tiden upp en ''dialogruta för identifiering av interaktiva tjänster'' som vill att man ska öppna för ett program som...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: Stalker
·
  • Låst
IT & mobiler På min msn så är det oranga stjärnor framför några som finns med på min lista vad i all världen betyder dem??
Svar
1
· Visningar
671
M
IT & mobiler Jag har köpt en ny skrivare och installerat korrekt. Däremot skriver den ut med dubbla bokstäver, bokstäverna blir liksom dubbla och...
Svar
3
· Visningar
3 444
Senast: murran
·
IT & mobiler Har läst igenom en massa kameratrådar, men känner att jag behöver starta en egen och få enkla, raka svar; vilken kamera skulle DU...
Svar
15
· Visningar
1 238
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Jag försöker radera en mapp som är skrivskyddad, men det går inte. och jag går in på egenskaper och avmarkerar skrivskyddat. och trycker...
Svar
6
· Visningar
1 523
Senast: Cafer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka