Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har en websida sparad på datorn, med olika filmer på. Hur kan jag maila filen så att mottagaren kan se de olika filmerna? Sidan finns...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Sleepy
·
G
IT & mobiler Gaaah. Jag får snart ett nervöst sammanbrott. Jag har ett USB som jag har väldigt mycket viktigt på, som plötsligt har 'låst sig'...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Stalker
·
A
  • Låst
IT & mobiler Jag har totalpanik och hoppas verkligen att någon vänlig bukare här inne kan hjälpa mig. I går natt var jag inne på min msn och...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Tjôta
·
M
  • Låst
IT & mobiler Någon som vet vad man kan göra om man inte kommer ihåg lösenordet till sin hotmail?:crazy:
Svar
1
· Visningar
6 420
IT & mobiler Jag försöker komma in på ALLEars.se men det fungerar inte! Förstår inte varför.. ? Kan någon hjälpa mig? Vet att den ska existera så det...
Svar
4
· Visningar
876
·
Hemmet Ska ta och måla om nästa vecka (äntligen :bump:) Skulle vilja ha någon lösning så att jag lätt kan sätta upp och flytta runt papper...
Svar
3
· Visningar
1 238
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Nu är antagligen köket färdigplanerat!!! :banana: Som det blev nu är ugnen placerad i ett hörn, ska försöka ladda upp planritning...
Svar
15
· Visningar
6 488
Senast: MittNyaJag
·
K
IT & mobiler Försöker starta wintv2000 men får då upp ett felmeddelande "a required component (hcwTVWnd.dll) is missing" hur gör jag för att få igång...
Svar
6
· Visningar
1 158
Senast: knugen af kambodja
·
F
Hemmet Kom för en stund på den alldeles utmärkta ideen (not:grin: ) att köra ett 8 år gammalt skrittäcke i vår tvättmaskin. Jag tänkte att det...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: Lottch
·
Trädgård & Växter Vad tycks? Pumpakärnorna rostades i ugn och blev riktigt mumsiga :)!
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler Heter det så? Menar en sådan hät stor knapp som sitter på väggen vilket oftast går till någon taklampa. Har en som är glapp i och...
Svar
2
· Visningar
2 318
Senast: Lenita
·
IT & mobiler Alldeles nyss fick jag detta: "Kære ven Vi er den huahai selskab, vores hjemmeside: www.shcyk.com. Vi primært sælge...
Svar
8
· Visningar
1 720
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Sitter vid en annan dator & kommer inte in på min hotmail, kommer upp typ fel på sidan, dvs skärmen blank! Alla andra internet sidor...
Svar
3
· Visningar
743
·
Hemmet Vilka här inne gör det? Fördelar? Nackdelar? Jag och min sambo har ju ett tag letat hus, men har nu mer eller mindre börjat övergå... 2
Svar
28
· Visningar
2 747
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler Min hårddisk har ju kraschat och jag tänkte kolla med er: Om jag köper en ny hårddisk, så har jag ju en startskiva. Men måste man...
Svar
2
· Visningar
1 275
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Ja jag sitter ju här med min Nikon D90 å nej jag vill fortfarande upp i fullformat. Jag ångrar mig. Vad har jag gjort? :rofl: Lagt ner...
Svar
15
· Visningar
1 282
Senast: Mammadutt
·
C
IT & mobiler Försöker hålla min hemsida genom Freewebs men den hemsidan funkar inte på min dator, har nog för liten skärm... Kan jag ändra om...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Cooperfield
·
C
IT & mobiler Har köpt en laptop och har nu ett problem. Det är precis som alla Internetsidor har en gråaktig nyans. T ex bakgrundsfärgen här på buke...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: bubbel
·
IT & mobiler Vad menas med en extern kabinett? Jag letar efter en bärbar hårddisk man kan koppla till tvn. Hittade först den här...
Svar
8
· Visningar
2 013
Senast: Acses
·
C
Fritid Hej! Jag är sjukskriven och är i behov av sysselsättning på dagarna så jag skulle vilja pyssla. Vill ha massor med tips på vad man kan... 2
Svar
25
· Visningar
5 534
Senast: scubadiver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka