Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler kan någon vänlig själ förklara för en väldigt korkad person (:angel: ) vad skillnaden mellan linux och unix är? jag är inte så hemma i...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: Unix
·
Fritid Hittade för några år sedan en fantastiskt fin stjärna (julgransprydnad) gjord av rocaillepärlor på en julmarknad. Mäter 5 cm från udd...
Svar
2
· Visningar
1 609
Senast: Ludd
·
B
IT & mobiler Jag har precis fått tillbaka min kamera från service där dom bytt slutare, men nu så fungerar inte autofokusen i alla manuella proogram...
Svar
5
· Visningar
1 100
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Fick det här mailet idag som hamnade i skräpposten, någon som fått något sånt förut? Mail from Mr Nachaat Abdel Bank of Africa 770...
Svar
10
· Visningar
1 269
Senast: Mitrolle
·
Kultur Okej nu är det typ 15 år sedan om inte mer sen jag hade filmkanal, på den tiden Canal + hette Filmnet ;) Nu finns det en uppsjö...
Svar
5
· Visningar
1 248
Senast: malllle
·
IT & mobiler Går i funderingar om en systemkamera, och har inte jättemycket pengar att röra mig med. Min syster har en D40, men jag känner att jag...
Svar
6
· Visningar
2 805
Hemmet Har hittat en lägenhet på ett område där jag verkligen vill bo,och det är inte ofta det blir något ledigt där,men nu är det det,dock en... 2
Svar
36
· Visningar
36 769
Senast: Brandgul
·
Hemmet Jag och sambon var så less på eken i sovrummet så vi (jaja, sambon) målade vår sänggavel :) Före: Efter: Vad tycks? Jag... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 204
Senast: Estheer
·
IT & mobiler HeyHopp De finns äskert många kamera kunnande här. Jao, snart är de ju julafton och vill önska mig en kamera...Men jag vet inte vad...
Svar
14
· Visningar
1 160
Senast: Spralice
·
Hemmet Okej, soffan kommer vara svart, möblerna mestadels vita. 3 väggar blir vita (tapeter) men väggen där tv ska hänga och HiFi-utrustningen... 2
Svar
26
· Visningar
14 935
Senast: jacko
·
IT & mobiler Okej, jag är ju ny när det kommer till Nikon och har börjat snoka på telezoom... men jag blir bara mer och mer förvirrad... :o Jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 931
Senast: Mammadutt
·
A
Hemmet Som tråden lyder, in med bilder på era lägenheter! Jag ska snart flytta och vill ha lite inspiration :D 2 3
Svar
59
· Visningar
5 395
Senast: moiran
·
S
Fritid Någon mer än jag som köpt det? Vad tycks? Jag har haft det i en vecka och har iallafall inte lessnat än :D Det är kul för man får göra... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 401
Senast: mysboll
·
IT & mobiler Jag tänkte skaffa en ny hotmailadress, bland annat för att jag har haft den jag har nu sen jag var typ tolv år och därav ett namn som...
Svar
2
· Visningar
4 079
Senast: lilstar
·
P
IT & mobiler Hej ! ^__^ Det e så att jag håller på att spara till en systemkamera, och jag vill ha en Nikon för att dom är så enkla och jag har fotat... 2
Svar
29
· Visningar
2 012
Senast: Paoo
·
E
IT & mobiler Om du har hittat en pensel och tryckt på download (hur man hittar penslar sök på google!) KAN det händelsevis vara så att den kommer i...
Svar
0
· Visningar
4 264
Senast: Emma_lillan
·
Hemmet :o Nu är jag igång så det visslar om det :angel: I går åkte mina överskåp i köket och i dag har jag spikat panel. Det kommer inte...
Svar
14
· Visningar
1 690
Senast: johannea
·
IT & mobiler Hur gör man en skärmdump på en pc? (jag har kört mac i tusen år...)
Svar
12
· Visningar
7 567
Senast: linney
·
Hemmet Jag själv tycker att jag har ett hemskt rum och att jag aldrig kan få till en snygg möblering, bukemänniska som man är tänker man ju...
Svar
17
· Visningar
1 593
Senast: Maran
·
Trädgård & Växter Jag vill helst bara att ni lägger in bilder på era pelargoner i sin prakfullaste "skrud". Tänk bildtråd med massa pelargoner :love...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka