Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Hej! nån me på nord...! försöker fiksa mig ditt...med de kommer att ett fel har uppstått de står att de e...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: Cafer
·
R
IT & mobiler Hej! Jag har lite filmer inspelade med en Olympus (digital kamera) och jag undrar hur man kan ändra film format så att man kan lägga in...
Svar
2
· Visningar
2 577
Senast: eve91
·
N
  • Låst
IT & mobiler Då det går lite segt för brorsan att fixa min hemsida tänkte jag höra här... Hur/var kan jag ordna min egen hemsida (inte total oskuld...
Svar
1
· Visningar
646
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jag får upp meddelanden hela tiden. Varannat "en kontakt har dragits ur" och en "en kontakt har satts i". Det kommer så fort jag lyssnar...
Svar
1
· Visningar
3 636
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Tänkte byta handtagen på mina garderober. Är likadana som det var på mina köksskåp innan så det är ca 9,5cm mellan hålen. (eller snarare...
Svar
4
· Visningar
2 143
Senast: Prosit
·
C
IT & mobiler Har precis köpt en ny laptop och min son lyckades komma åt musen så en ruta kom upp som fungerar som en förstoringsglas kom upp. Hur i...
Svar
2
· Visningar
4 633
Senast: Clintan
·
IT & mobiler Om man får en bild via mail och vill ta reda på om den finns på nätet - kan man på något sätt "googla" efter originalsidan/sidorna som...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: Cafer
·
IT & mobiler vad heter det där enkla bildvisarprogramet i vista ?? Man kan göra lite småredigeringar där. har lyckats trolla bort det
Svar
7
· Visningar
892
Senast: Erboon
·
Hemmet Hej! Jag är på jakt efter ett par salloondörrar - utan resultat! Har nån någon idé?
Svar
7
· Visningar
2 258
Hemmet Rekord i smaklös 70-talsinredning: http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=468498&view=Images 2
Svar
35
· Visningar
3 222
Senast: Fossing
·
Hemmet Ja vad har ni på väggarna, säg inte tapeter för det fattar jag :D Men annars... 2
Svar
20
· Visningar
2 635
Senast: Fossing
·
IT & mobiler Hej, har precis köpt Far cry 2, men när jag ska installera spelet så går det inte. Den kan inte aktivera koden för att spelet inte...
Svar
6
· Visningar
847
Senast: Tjôta
·
Hemmet Hittade en helt underbar gren igår när jag var ute vid havet och rastade hunden. Den har legat X antal år under vatten och har blivit... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 683
Senast: Armani__
·
IT & mobiler Startade om laptopen och möttes av det här meddelandet: "Den angivna produktnyckeln för Windows Vista är ogiltig för aktivering". Samt...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: Riley
·
S
Hemmet http://se.plasti-kote.co.uk/Print_product/pcode---4520/print---True Måste man först slipa bort färgen på kaklet man redan har i...
Svar
12
· Visningar
1 337
Senast: Brandgul
·
S
Hemmet Vi ska tapetsera hallen och har märkt att vi har en urkänslig tapet, vilket inte är det smartaste i en hall. Finns det något medel som...
Svar
11
· Visningar
6 807
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Är sugen på att måla inuti mina kökskåp/gadrerober. Men vilken färg är lämplig?
Svar
15
· Visningar
21 719
Senast: Brandgul
·
Trädgård & Växter jag vill ha mer växter i mitt rum (ej med blommor på), men jag är verkligen en katastrof på att ta hand om växter så de behöver tåla det...
Svar
7
· Visningar
1 904
Senast: starcraft
·
Hemmet När man ska sälja den då. Bortsett från att ha välstädat då ;)
Svar
19
· Visningar
2 405
Senast: FadeAway
·
IT & mobiler Jag har en fil i worksformat som jag skulle vilja konvertera till wordformat. Jag har alltså inte works på datorn. Hur skall jag göra...
Svar
4
· Visningar
2 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka