Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ja, det är en verklig djungel att försöka hitta rätt i... Och jag skulle behöva lite råd och tips om bra modeller. Några krav/önskemål...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Baka_kun
·
T
IT & mobiler Jag funderar på att köpa mellanringar till min Nikon D60, men hur vet jag om dom passar eller så? eller passar alla Nikon mellanringar...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: TildaK
·
IT & mobiler Finns det något program att skriva fakturor med som man kan ladda ner gratis?
Svar
4
· Visningar
1 403
Senast: miniea
·
Hemmet Om vattnet i duschen byter temperatur lite som det själv vill när man duschar, är det då blandaren det är fel på, eller hela huset...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: pepp
·
Hemmet Vi ska tapetsera om våran hall och vi är lite rådvilla när det gäller tapetval. Hallen är, som de flesta andra hallar smal och ganska...
Svar
6
· Visningar
6 703
Senast: fragansia
·
Fritid Har tre trähjärtan ca 14 cm höga som jag målat antik vita. Tänkte hänga upp dem på oliak ställen och nu vill jag ha tips på vackra ord...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: kirin
·
J
IT & mobiler Nu blir det till att köpa systemkamera :) Men vilket märke är bäst och vilken modell är bäst ? Behöver all hjälp jag kan få ! :banana:
Svar
14
· Visningar
1 266
Senast: Fozzie
·
I
IT & mobiler hej, jag har photoshop men på engelska... och jag är verkligen sämst på engelska så jag skulle behöva lite hjälp. Hur gör man för att...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: isan_love
·
Hemmet Lite rådvill nu... Vi kan inte bestämma oss alls vad vi vill ha för färg på matbord, soffbord och tv-bänk/lösning i vår nya lägenhet...
Svar
7
· Visningar
3 765
Senast: ullo
·
IT & mobiler Skulle bränna ut en skiva att ha i bilen (ja, filer jag har rätt att bränna ut) men till min stora fasa låter det helt sönderhackat. Jag...
Svar
6
· Visningar
882
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Är det någon som kan översätta följande mening? This method is also well suited for reducing simultaneous switching noise, also known...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: fejko
·
Fritid Vi har fått in möss,minst 2-3 stycken (som vi sett samtidigt,men det är säkert massa fler) har vi inne iallafall,och vi får inte bort...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: wtf
·
Hemmet Jaha, då var det jag igen... Min och makens budget tillät tydligen inte ett krafttag på ovanvåningen i höst med hantverkare, rivna... 2
Svar
22
· Visningar
8 365
Senast: Sar
·
IT & mobiler Har en Epson skrivare och nu har datorn varit inne på reparation och därför har skrivaren försvunnit från datorn. Men nu vägrar...
Svar
5
· Visningar
984
Senast: R8n
·
Trädgård & Växter Vad kan man göra med pumpa? I matlagning då :p Vi har överflöd på både spagettipumpa och orange matpumpa.
Svar
8
· Visningar
1 371
Senast: vindvissla
·
S
Hemmet Vad har ni för färg på väggarna i era vardags/tv-rum? ska måla om mitt och just nu är det senapasgult. Nygjort. Har precis flyttat... 2
Svar
33
· Visningar
2 645
Senast: Lenita
·
IT & mobiler Har en LaCie extern hårddisk där jag bla lagrar alla mina foton. Den har vi haft drygt ett år, har alltid stått på skrivbordet vid...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: oz_joj
·
Hemmet Har nu tapetserat i sovrummet, och är i valet och kvalet vad jag ska ha för färg på möblerna... Har i princip bara teak i resten av...
Svar
7
· Visningar
1 244
Senast: pepp
·
Hemmet Ja, kan man det? :confused: på grund av kass planlösning i huset är alternativet att ha dem i en äcklig källare full med både det ena...
Svar
6
· Visningar
6 691
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Har en relativt ny dator, igår kväll när jag var ute på nätet så stannade allt av. Inget funkade, ingen muspekare etc. Prövade genom...
Svar
13
· Visningar
1 649
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka