Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Fritid Nu är det så att jag spelar Arvet från rosemond hill men fastnar mellan tävling två och tre hur kommer man till tredje, är det ngn ängel...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Vad är det här? De vill inte ha mitt banknr, inte skicka någon check eller något... Kom inte i min spambox Så vad är det för något...
Svar
9
· Visningar
992
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Tänkte visa mitt senaste påfund. Hittade en lampa i en lägenhet som min mamma hjälpte till att städa ur efter en äldre dam som... 2
Svar
23
· Visningar
2 801
Senast: Sar
·
Hemmet Någon som vet hur länge kantareller håller sig i frysen?
Svar
6
· Visningar
15 663
Senast: Royal_724
·
S
IT & mobiler Jag har fler låtar i mitt iTunes bibliotek än vad som får plats i min iPod. Alltså måste jag avmarkera dom som jag inte vill...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Efter senaste säkerhetsuppdateringen (tror jag) får jag upp en fråga varje gång jag drar igång datorn. Vill jag tillåta åtkomst för...
Svar
3
· Visningar
6 562
Senast: Tjôta
·
Trädgård & Växter kan någon hjälpa mig? jag vill gärna veta vad det här är för blomma. jag vet att det är en dålig bild, men någon kanske ser vad det...
Svar
16
· Visningar
1 242
Senast: MittNyaJag
·
A
Hemmet Är det någon som bor precis vid en 90 väg? Den är liten väg, men går på 90 i hastighet (borde vara 70..) och det kör rätt många där...
Svar
18
· Visningar
4 749
Senast: Egonson
·
S
  • Låst
IT & mobiler ja, jag har tryckt på den lilla knappen med berget och sen kommer ju en ruta upp där man ska sriva URL kod eller nåt....vad är...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: aiquen
·
IT & mobiler http://www.dnaco.net/~vogelke/pictures/water-leak/water-leak.wmv Vill se denna, men får bara upp Sidan kan inte visas. Även en...
Svar
3
· Visningar
3 684
Senast: Stereo
·
J
IT & mobiler Behöver hjälp med att hitta en bra kamera! ej vanlig digitalkamera utan gärna en bridge(heter det så) Prisklassen är max 5500:-...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: JenniferBatten
·
IT & mobiler Ja jag är blond, ja jag har klickat på länken som typ skickas till alla på msn just nu om "video haha" lalala. Och nu typ startar knappt...
Svar
11
· Visningar
1 201
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag sitter och skriver in artikelnummer, pris och antal i ett Excel-blad, men så fort jag skriver in ett artikelnummer som skulle kunna...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: Tjôta
·
Hemmet ska införskaffas. Är dock väldigt fundersam gällandes madrasserna. Ramen är utvald. Till det verkar det ju finnas hundra olika...
Svar
10
· Visningar
7 595
IT & mobiler Har ni tips på ett gratis bra bokföringsprogram? Vad använder ni? 2
Svar
20
· Visningar
2 546
Senast: MaddeLen
·
IT & mobiler Vill ha en ny mobiltelefon nu. Efter 2 Samsung har jag konstaterat att den inte riktigt håller måttet och dom flesta är eniga om att...
Svar
5
· Visningar
1 420
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vad har ni för bäddmadrasser? Bör man pröva den innan man köper, funderar på en Sultan timan...
Svar
5
· Visningar
4 417
Senast: Widerberg
·
IT & mobiler Jag vet inte om den har drabbats av något virus eller liknande, men vi har ju Norton installerat och det borde väl skydda? Eller...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: Fishli
·
Hemmet Har hittat planlösningen på min 39kvm lägenhet och ber nu er om lite tips om hur jag ska inreda den på ett smart sätt, gärna hyfsat...
Svar
9
· Visningar
1 577
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Köpte ett sofföverdrag på auktion för nån månad sedan. Tyvärr var det beige, men men skam den som ger sig. Iväg till ÖB och köpte...
Svar
3
· Visningar
2 421
Senast: HeRomer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022