Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ja, kan man det? :confused: på grund av kass planlösning i huset är alternativet att ha dem i en äcklig källare full med både det ena...
Svar
6
· Visningar
6 691
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Har en relativt ny dator, igår kväll när jag var ute på nätet så stannade allt av. Inget funkade, ingen muspekare etc. Prövade genom...
Svar
13
· Visningar
1 649
Senast: Boj
·
Hemmet Ja, jag har sett ett par alternativ hur folk har ändrat på gamla Husqvarna symaskiner. Jag själv har tagit bort symaskinen och har...
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: MikaTela
·
IT & mobiler Har nu vanligt bredband via telefon jack, men eftersom jag bor mitt ute i ingenstans så när det blåser så händer det ofta att ledningen...
Svar
16
· Visningar
1 179
Senast: Otter
·
IT & mobiler Jag har en mac och därför också iTunes :p Om jag spelar upp ett album i iTunes, måste jag ha kvar albumet någon annanstans på datorn...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: Wysiwyg
·
Hemmet Jag har alltid tyckt att fönsterlampor som hänger är urfula. Men så fick jag en skomakarlampa modell fönsterstorlek och den var jättefin...
Svar
8
· Visningar
5 337
Senast: Winni
·
A
  • Låst
IT & mobiler hur tar man bort sitt medlemsskap på buke?
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Boj
·
S
IT & mobiler Har hört att man ska dra ur sladdarna när man stängt av en bärbar dator, men varför? Det gör man ju inte på en vanlig? Måste man...
Svar
14
· Visningar
1 457
Senast: Madick
·
IT & mobiler Jag har 6 USB-uttag på datorn jag jobbar på nu (stationär). "Mousetrappern" funkar suveränt, sitter i ett uttag bakpå. Min ena externa...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Madick
·
E
IT & mobiler Något har fastnat i min dator. Ja, alltså, när jag satt och surfade igår råkade jag få hem ett virus som mitt vanliga virusprogram...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Yuw
·
Fritid Vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden, men jag provar här. Är det någon som testat såna där elektriska musskrämmare som man... 2
Svar
27
· Visningar
5 620
Senast: Prosit
·
Hemmet Jag behöver inspiration!! Badrummet som används mest skall göras om, men det står still i huvudet hur jag vill ha det. Det i...
Svar
19
· Visningar
5 251
Senast: ChristinA
·
Hemmet Hur skulle ni gå till væga om ni hade møbler av obehandlad furu och ville få en færg och patina som bilden nedan? Ær så snyggt...
Svar
7
· Visningar
4 077
Senast: ChristinA
·
Hemmet Vart kan man köpa sån där plast som man sätter på fönstret för att förhindra insyn? Jag har letat på ikea, åhlens, hemtex och några...
Svar
13
· Visningar
2 100
Hemmet ja ge mig tips! pappa är helt insnöad på PERGO men jag tror nog att det kan finns andra slitstarka golv för mindre är 270 kr kvm.. det...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: _husmusen_
·
P
IT & mobiler Jag formaterade sonens dator . När jag sen skulle installera xp pro igen ,så det ända som händer är att det kommer upp e text...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: pika
·
Hemmet Hoppas nån här kan hjälpa mig att hitta det jag söker. I sovrummet vill jag ha nån sorts förvaringsmöbel som jag kan ha nedanför...
Svar
6
· Visningar
1 309
Senast: Maran
·
Hemmet http://www2.bjurfors.se/bilder.aspx?OBJGUID=39UBAGNFP85D1MQV&OBJTYPE=CMVilla Fint? Fult? Jag måste säga att jag tyckte det var rätt... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 351
Senast: Pazuzu
·
K
IT & mobiler Jag kollade min hastighet med Bredbandskollen. Jag betalar för 12-24 Mbit/s, men enligt Bredbandskollen kommer jag knappt upp i sju -...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: Unix
·
Hemmet Någon som minns en "hisslampa" Ikea sålde för ett antal år sedan? Var aluminiumfärgad samt designad i en, vad det såg ut som, gammal...
Svar
14
· Visningar
3 548
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka