Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Håller på att rusta upp en gunghäst, men behöver tagel till man och svans, vart kan man få tag på det? Kan man köpa det av slakterier... 2
Svar
25
· Visningar
7 498
Senast: jerseyko
·
IT & mobiler Någon som är bra på wordpad? Jag har skrivit ett arbete som ska vara 1,5 i radavstånd, men jag har ingen aning om hur man gör. Jag har...
Svar
3
· Visningar
2 536
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Fick igår meddelande från Windows update att där var nya uppdateringar hämtade dessa och det var bland annat nya explorer 7...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Tjôta
·
Fritid Fick en xbox 360 i födelsedagspresent av min man i varas, väldigt trevligt. Men nu skulle jag behöva lite tips om bra spel! Köpte...
Svar
12
· Visningar
1 222
Senast: Shenzi
·
Fritid Vet inte vart jag skulle lägga tråden, så den fick hamna här. På torsdag ska jag ta med mig fika till skolan och bjuda då vi har...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Got2Be
·
IT & mobiler En tråd för frågor om bilder och kamerainställningar. ------------------------ Hmm... Idag har jag för första gången lyckats få...
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Inatt drömde jag om världens snyggaste tshirt. Så nu tänkte jag försöka sy den (för det är ingen som jag sett i affär, utan bara i min...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: MittNyaJag
·
S
IT & mobiler vad försvinner när man rensar datorn?? min dator börjar bli ganska seg så jag tänkte rensa den men nu så har jag en hel hög med bilder...
Svar
16
· Visningar
5 385
Senast: Unix
·
S
IT & mobiler *suck* Nu är jag riktigt trött på detta skit .. Nu har jag länge varit utan mitt Photoshop, och när jag väl startar det så står det att...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Irenes
·
Fritid Har haft sån där lite tjockare vit dubbelhäftande tejp(list),och själva klistret är helt lönlöst att få bort..Det sitter på handfatet på...
Svar
9
· Visningar
17 323
Senast: ainasoja
·
IT & mobiler Jag ska lägga upp några små filmade klipp på youtube till en hästspekulant, men det vill sig inte! Filerna, två st, är på ca 31 mb...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Sozzi
·
Fritid Jag har fått tips om att det ska vara bra att koka ur vattenkokaren med lite ättika för att bli av med kalkavlagringar i botten...
Svar
5
· Visningar
3 433
Trädgård & Växter Finns det några härliga alléer hemma hos bukefalosarna? Vad har ni för trädslag? Bilder? Jag är uppvuxen med en flera hundra meter...
Svar
14
· Visningar
13 490
D
  • Låst
IT & mobiler Hej! När jag startade upp datan i dag så starta inte windows upp, (HÄNDELSE) 1.Startar datan. 2.Kommer förbi där de står vad jag har...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: gern
·
F
Fritid Hejsan! Jag ska snart börja julpyssla. Jag vet att jag är tidigt ute men jag tycker att det är så otroligt roligt så jag vill börja i...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: fall_out_girl
·
IT & mobiler Jag har lyckats skrivskydda mitt minneskort till kameran, jag har ingen aning om vad jag gjort annat än att det hänt när det satt i...
Svar
3
· Visningar
3 196
Senast: Bylund
·
Hemmet Snygga gardiner vill väl många ha, men vad ska man ha? Jag är inte förtjust i panelgardiner och tycker att kappor ser lite 80-taligt ut... 2
Svar
27
· Visningar
9 700
Senast: Snurrfian
·
Fritid Det här halsbandet knöt jag igår: Tycker själv att det blev rätt lyckat...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: Nelly_Muffin
·
Trädgård & Växter Jag har kvar några julstjärnor sedan förra julen. De är gröna och fina, men hur jag dem att bli den färgen de var från början? Går det...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: morgaine
·
IT & mobiler Hur i hela friden gör man med en vanlig digitalkamera för att få bra bilder när nått framför motivet är vitt?
Svar
3
· Visningar
742
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka