Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Om vi ska måla garderobsdörrarna hemma. Ska vi måla dem i vitt vitt eller i antikvitt?
Svar
9
· Visningar
1 015
Senast: Brandgul
·
Hemmet Satte upp en hylla i lägisen, ser så vuxet ut;). MEN, vad ska jag ha i den, vad skulle ni haft? Tips, ideer, bilder, bara kör på!
Svar
9
· Visningar
1 595
Senast: MikaTela
·
IT & mobiler Har en digitalkamera Canon Power Shot S1 is, tror att den heter så. Det har hänt något med den, när man startar den så bara flimmrar...
Svar
2
· Visningar
603
Senast: cambello
·
IT & mobiler Finns lite gamla trådar ang blogg.se men denna är lite nyare i sin art Har tidigare haft blogg.se som bloggverktyg, bytte sedan till...
Svar
6
· Visningar
1 166
Senast: malumbub
·
Trädgård & Växter Två frågor poppade upp i mitt mycket lilla huvud på väg hem från havet för någon dag sedan angående potatis. 1. Varför får potatisar...
Svar
9
· Visningar
1 087
Trädgård & Växter Vid stallet ligger ett ganska tomt hus. Men nån bor där. Eller har bott där. Eller snarare under där. Vem?
Svar
18
· Visningar
1 679
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag har tröttnat på mina moderna Ikea-möbler och ska ägna min semester åt att göra om bl a sovrummet hemma. Tycker det är otroligt... 2 3
Svar
56
· Visningar
9 072
Senast: veronican
·
Hemmet Ja, kan ni tipsa på bra möbel-loppis, möbellador, secondhand-möbelbutiker etc inom bilavstånd från Uppsala? Jag behöver: - Köksbord...
Svar
11
· Visningar
3 138
Senast: Houdinie
·
Trädgård & Växter Nån mer än jag som är ganska besviken på årets frösådd? Jag vet inte vad jag hade tänkt mig men nu i slutet av juni har jag inte en enda...
Svar
16
· Visningar
1 426
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Har nu efter flera dagars strulande med diverse kablar etc kommit till detta resultat: Vi har TV-kort på datorn och kabel för...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Asa_S
·
V
Hemmet Parkettgolvet i vårt vardagsrum börjar se torrt/ledset ut. Längre fram ska det slipas och lackas om, men jag undrar om någon vet nån...
Svar
8
· Visningar
11 107
Senast: åke
·
P
Trädgård & Växter Vi har avverkat lite träd och sly i trädgården och nu kommer den spännande frågan: Finns det något bra sätt att påskynda ruttningen...
Svar
7
· Visningar
2 209
Senast: MittNyaJag
·
Ä
IT & mobiler Någon som kan detta? Flyttat hem och köpt en antenn att sätta i usbn, så jag kan snylta på pappas router i rummet bredvid, men det...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Jarlvontbro
·
IT & mobiler :eek: Så ser allt ut i firefox hux flux. Har fungerat hur bra som helst och från ett klick till ett annat blev det sådär för alla...
Svar
19
· Visningar
1 456
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Snabb fråga, ska lägga in en .tff fil, men hittar inte vart jag lägger in den i datorn för att den ska fungera att använda?! Har XP.
Svar
9
· Visningar
10 116
C
Hemmet Vi har tänkt oss att ha plattor i hela markplanet i vårt hus som vi just totalrenoverar. Jag vill gärna ha skiffer, tycker att det är...
Svar
17
· Visningar
3 895
Senast: ChristinA
·
H
IT & mobiler Vilket objektiv tycker ni är bäst till en Canon eos 350D som skall användas till sportfotografering (häst & racing) Skall vara ett...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: Tomas_S
·
IT & mobiler Det är väl ett gäng här som har domän till hemsida? .se adress och så. Tänkte bara fråga lite att om jag bara väljer adressen, visst...
Svar
12
· Visningar
1 302
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Jag rotade nyss fram vår gamlagamlagamla... dator (som vi köpte som ny någon gång under andra halvan av 90-talet) och hittade i den en... 2
Svar
21
· Visningar
2 865
Senast: aiquen
·
M
IT & mobiler Har nyss bränt en dvd+r skiva men en .AVI fil. Skivan vill varken starta i Media playern (ingen dvd har någonsin funkat i den) eller i...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka