Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Ny rostråd - om det går bra, den andra blev så lång ... Mina klängrosor vid stallet, planterade 1992-93, heter Heidelberg? om jag...
Svar
3
· Visningar
3 306
Senast: Hazel
·
Fritid Jag älskar antikviteter (mycket passande eftersom jag bor i ett 150 år gammalt hus) och har således ett antal antika trämöbler...
Svar
3
· Visningar
11 723
Senast: Jillybean
·
IT & mobiler Vad är det egentligen och hur fungerar det? Jag har förstås förstått att det är ett bloggverktyg, men jag lyckas inte riktigt lista ut...
Svar
4
· Visningar
1 345
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Jag använder VLC för att spela upp filmer och klipp, men nu har jag stött på ett litet problem. Jag har en massa korta filmer som jag...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Baka_kun
·
J
IT & mobiler Har sökt efter det här felet med hittar inget svar :confused: Det uppstår när jag går in på Outlook Express Då kommer ett fönster...
Svar
0
· Visningar
1 471
Senast: just_ellan
·
Hemmet Fy fasen vilket jobb det är, att flytta! Jag och sambon håller på att flytta för fullt till vår första riktigt gemensamma lägenhet. Har...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: turbofling
·
W
IT & mobiler Hej Jag har en Nikon D80 och kör på det objektivet som köptes till kameran 18-135, Det är väl bra så men jag vill ha något ännu bättre...
Svar
5
· Visningar
1 685
Senast: wilman
·
IT & mobiler Min dator började krångla förra veckan. det gick inte att starta den, utan den kom till ett läge och startade då om, och sådär höll den...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Unix
·
S
IT & mobiler Är ute efter en vatten- och stöttålig kompaktkamera. Ska hänga med överallt och ta bra bilder. Ju smidigare desto bättre. vad har...
Svar
8
· Visningar
947
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Vet inte om detta är rätt ställe När kommer mobiltelefonen C 905 8,1 megapixlar sony ericsson ut i...
Svar
2
· Visningar
2 379
Senast: Rotterö
·
Fritid Jag behöver en marmorskiva då jag ska ge mig i kast med att börja tillverka lite lyxigare chokladpraliner för eget bruk. Hur får jag tag...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: Pallas
·
H
IT & mobiler Hur lägger jag in ett permanent avslutningsmedelande på outlook? Eller gör man de redan på hotmailen? Hur då i så fall? Exempel...
Svar
6
· Visningar
1 105
Senast: Havregryn
·
Hemmet vi bor i en hyreslägenhet på andra våningen. När vi flyttade in för ett och ett halvt år sen fanns det en tunn spricka som var mycket...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: Comfort
·
Trädgård & Växter Fick ett äppleträd i fördelsedags present. Vad ska jag tänka på vid plantering och vid val av plats?
Svar
6
· Visningar
1 464
Senast: Luff
·
Hemmet Jag misstänker att det finns fler än jag som ständigt renoverar men aldrig blir riktigt färdig. De där listerna och dörrfodren som...
Svar
12
· Visningar
1 407
Senast: Nafayette
·
I
IT & mobiler Var skaffar man gratis photoshop???confused: Om du vet det så SNÄLLA svara!!!!! Skulle vara väldigt tacksam då!! //Isabella:)
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: vilse
·
T
IT & mobiler Någon data kunnig som kan hjälpa mig? Har fått skaffa en ny dator då hårddisken bråkar på den gamla. Vi har stora "familjemailen" på...
Svar
8
· Visningar
5 984
Senast: Snubbelfot
·
J
IT & mobiler Jag undrar om det är någon som har IncrediMail? I så fall funkar det bra för er? Jag har gått in på deras hemsida men när man tryckt...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: just_ellan
·
IT & mobiler Behöver snart köpa en ny dammsugare. Men vílken? Den ska vara så tyst som möjligt, bra som möjligt och billig som möjligt :p Eller...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Mia_R
·
B
Trädgård & Växter Jag funderar på att plantera/ sätta ut nån form av klätterväxt/ blomma längst en av våra uteväggar vid altanen. Men jag osäker på vilken... 2
Svar
34
· Visningar
4 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka