Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Nu har två avsnitt avverkats av Sommartorpet med Isabell Halling (?rätt) å en kille i stickad mössa. Kan bara säga att jag saaaaknar... 2
Svar
28
· Visningar
2 542
Senast: Pallas
·
E
Hemmet Jag och sambon håller på att renovera lägenheten och nu vill jag ha massor av inspiration! Hur ser det ut hemma hos er? Vad har ni...
Svar
2
· Visningar
987
Trädgård & Växter Jag behöver lite tips och ideér om våran gräsmatta. Första april flyttade vi in i våran nya lägenhet och då var det fortfarande snö...
Svar
7
· Visningar
1 450
P
Hemmet Inredning är det roligaste att shoppa. Självklart så behöver vi en shoppingtråd. För lite inspiration... :D Lägg upp bilder på...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Agapi
·
Trädgård & Växter Mina pelargoner brukar blomma enormt varje sommar. De som överlevt vinterförvaringen planterar jag om och slussar ut. Gjorde samma i år...
Svar
4
· Visningar
3 060
Senast: Winni
·
IT & mobiler Jag har skrivit ett dokument och vill göra sånna där grejer verticalt längst ner vart man kan skriva sitt namn och nummer och sen kan...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Zewz
·
B
Trädgård & Växter Jag är på jakt efter dekorationsstenar till trädgården, helst dansk sjösten. Nån som kan tipsa om vart man kan köpa detta? Har varit i...
Svar
3
· Visningar
1 738
Senast: ang
·
IT & mobiler Jag kan inte säkerhetskopiera någonting på min dator för allt är skrivskyddat och det är inte jag som satt dit skrivskyddet. Om jag går...
Svar
3
· Visningar
1 030
Fritid Idiot-fråga säkert, men är längden på en husvagn detsamma som den sifferkombination som står efter märkesnamnet? Är, t. ex., en Polar...
Svar
11
· Visningar
12 448
IT & mobiler jag funderar på att köpa en bärbar, är det värt det?! får man unna sig det?.. visserligen har jag inte precis överdrivet med... 2
Svar
29
· Visningar
2 225
Senast: Baka_kun
·
L
Trädgård & Växter Vad krävs för att lavendel ska trivas? Jag lyckades ta död på en planta förra sommaren och vill ju att de plantorna som finns kvar ska...
Svar
6
· Visningar
2 617
Senast: mino
·
Hemmet Någon som köpt hus + tomt av något husföretag? Alltså ett sånt nyckelfärdigt hus eller vad de heter. Eller kanske någon som jobbar på...
Svar
1
· Visningar
1 778
Senast: mino
·
IT & mobiler Min dator är knäpp. Jag kommer inte in på hotmail, yahoo eller google för att nämna några exempel. Men jag kommer in på Buke...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: R8n
·
IT & mobiler har alltid vetat hur man ställer in det. men nu har det blivit helt bortblåst :D har formaterat om datorn och vill att allt jag skriver...
Svar
2
· Visningar
625
Senast: Nominous
·
J
Fritid Hej lägg in alla era hästspel! Häst&Ponny-Mitt Stuteri My Horse And Me Stallets hemlighet fullfart i stallet Fullfart i stallet 2...
Svar
16
· Visningar
5 058
Senast: maestro
·
IT & mobiler Okej, nu ska jag skriva av mig, jag är väldigt arg just nu! Vårt internet har inte fungerat som det ska på flera veckor, och vi fick...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Snubbelfot
·
P
IT & mobiler ... precis som rubriken abslöjar fungerar delade mappar inte med en av mina kontakter. Det kommer upp "Dina delade mappar är inte...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler sen jag flyttade hem över sommaten från min pluggort så skrev jag på msn "åter på msn i augusti, sommarlov" sedan fick jag mail från en...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: Miagi
·
Trädgård & Växter Vi (läs: min sambo) restaurerar den parterr som var igenlagd då vi köpte huset (förra ägaren la igen den då hon flyttade utomlands)...
Svar
7
· Visningar
1 519
Senast: Lorpan
·
IT & mobiler Finns det så jag kan ha två set hörlurar in i datorn? Kanske nån sorts adapter? Har alltså ett uttag från datorn men vill ha två lyssnare.
Svar
2
· Visningar
2 891
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka