Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag behöver lite tips och ideér om våran gräsmatta.
Första april flyttade vi in i våran nya lägenhet och då var det fortfarande snö...
Trädgård & Växter
Mina pelargoner brukar blomma enormt varje sommar. De som överlevt vinterförvaringen planterar jag om och slussar ut. Gjorde samma i år...
Trädgård & Växter
Jag är på jakt efter dekorationsstenar till trädgården, helst dansk sjösten.
Nån som kan tipsa om vart man kan köpa detta? Har varit i...
IT & mobiler
Jag kan inte säkerhetskopiera någonting på min dator för allt är skrivskyddat och det är inte jag som satt dit skrivskyddet. Om jag går...
Trädgård & Växter
Vad krävs för att lavendel ska trivas? Jag lyckades ta död på en planta förra sommaren och vill ju att de plantorna som finns kvar ska...
IT & mobiler
har alltid vetat hur man ställer in det. men nu har det blivit helt bortblåst :D har formaterat om datorn och vill att allt jag skriver...
IT & mobiler
sen jag flyttade hem över sommaten från min pluggort så skrev jag på msn "åter på msn i augusti, sommarlov" sedan fick jag mail från en...
Trädgård & Växter
Vi (läs: min sambo) restaurerar den parterr som var igenlagd då vi köpte huset (förra ägaren la igen den då hon flyttade utomlands)...
IT & mobiler
Finns det så jag kan ha två set hörlurar in i datorn? Kanske nån sorts adapter? Har alltså ett uttag från datorn men vill ha två lyssnare.