Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag är för snål för att uppdtera mitt McAfee, och nu har explorer börjat öppna egna fönser helt plötsligt i tabbar. Den hoppar även över...
IT & mobiler
Har i dagarna ägnat mig åt att klippa ihop en musikvideo på ca 4 minuter, och jag har till min stora irritation noterat att såväl datorn...
IT & mobiler
Min laptop kraschade totalt for nagra dagar sedan. Det mesta hade jag ju backup pa men nagra filer hade jag inte hunnit ordna... Trodde...
IT & mobiler
Fan vad jag hatar vista !! Min dator dör men jämna mellanrum och fick veta att det är pga att Vista inte är helt 100, detta har nu lett...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...