Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag är för snål för att uppdtera mitt McAfee, och nu har explorer börjat öppna egna fönser helt plötsligt i tabbar. Den hoppar även över...
Svar
10
· Visningar
1 232
Senast: vildros
·
S
IT & mobiler Suck...jag försöker skapa ett nytt msn id då jag inte har kvar den gamla mailen. Men om jag klickar på "Skapa nytt Windows live id"...
Svar
1
· Visningar
782
T
Fritid Håller på att tröttna på detta nu - allt fryser i kylen. (Och nej, den är inte kallare inställd än vanligt för ett kylskåp...). Mjölken...
Svar
8
· Visningar
21 448
Senast: Soppan
·
IT & mobiler Jag installerade ett spel för några dagar sedan men det fungerade inte helt hundra så jag avinstallerade det med avinstallations-filen...
Svar
5
· Visningar
749
Hemmet Har tröskeln någon mening egentligen? Eller är den bara till för att dammsugaren ska fastna där? Jag ska klinka hela nedanvåningen...
Svar
14
· Visningar
1 347
Senast: PansParis
·
Hemmet Finns det någonstans man kan spåna idéer till ritningar... Alltså typ takhjälpen på cheapys hemsida... Man ska ju ha mer än tak på...
Svar
1
· Visningar
914
IT & mobiler Har i dagarna ägnat mig åt att klippa ihop en musikvideo på ca 4 minuter, och jag har till min stora irritation noterat att såväl datorn...
Svar
7
· Visningar
1 596
Senast: Snubbelfot
·
C
IT & mobiler Min laptop kraschade totalt for nagra dagar sedan. Det mesta hade jag ju backup pa men nagra filer hade jag inte hunnit ordna... Trodde...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: LadyFrost
·
IT & mobiler precis som rubriken säger.. Min skärm blir snäppet mörkare på min laptop när jag drar ut sladden till vägguttaget, och nej det är inte...
Svar
6
· Visningar
1 343
Senast: vildros
·
G
IT & mobiler Vad ska man göra när datorn har krashat? Kan man fixa allt själv? Har aldrig varit med om detta. Försöker starta datorn, men den...
Svar
13
· Visningar
1 460
Senast: GALOPP
·
Fritid Vi har just köpt oss en trissjolle från sjuttiotalet (?!) någongång. Centerbordet är av någon anledning inte på plats. Någon som vet hur...
Svar
9
· Visningar
5 926
G
IT & mobiler När jag jobbar med mina bilder så vill jag lägga in en "copyright" på dom, men var sjutton hittar jag symbolen? Som det är nu så gör...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: An1e
·
IT & mobiler Fan vad jag hatar vista !! Min dator dör men jämna mellanrum och fick veta att det är pga att Vista inte är helt 100, detta har nu lett...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: nilema
·
IT & mobiler Har en dator med windows vista home basic. min sambo raderade en låt och den flyttades till papperskorgen. men när han skulle tömma...
Svar
3
· Visningar
1 281
Fritid Har idétorka. Någon som har tips på roliga cupcake toppings och fyllningar? Gjorde precis en hög med minicupcakes i citronsmak men...
Svar
2
· Visningar
1 500
Senast: Fjomp
·
Fritid Sambon fyller år i morgon och jag funderar på att köpa ett wii-spel i present. Men vad behöver man ha i början förutom själva konsollen...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Kaaarin
·
Hemmet På fredag får vi nycklarna till nya lägenheten, första saken att göra är att måla om i sovrummet. Ljusa väggar är bestämt. Hur ljusa är...
Svar
4
· Visningar
5 891
Senast: satanic
·
Hemmet I sommar ska jag renovera min lägenhet, tänkte ta det rum för rum. Men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för färger...
Svar
5
· Visningar
1 593
Senast: eldione
·
Hemmet Om man behöver renovera sitt badrum (mattan på väggarna behöver bytas), vad kan det hamna på för kostnad? Nån som kan ge nåt ungefärligt... 2
Svar
26
· Visningar
18 190
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka