Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har ni nått bra städtips att ära oss andra med? Nått som ni/du tycker ger den extra glansen liksom? Skriv det här!! Mitt tips är... 2 3
Svar
40
· Visningar
16 394
IT & mobiler hur gör man? :p edit, ska alltså göra en video med musik å stillbilder.. är det powerpoint man använder?
Svar
13
· Visningar
1 179
Senast: wtf
·
Trädgård & Växter ...och så dem hemma, brukar det funka? De verkar ju ha väldigt lätt att föröka sig annars, men funkar det med frön från "förvildade"...
Svar
5
· Visningar
2 810
Senast: ang
·
J
  • Låst
Fritid Hey, jag kan inte starta Stallets hemlighet>< Liksom jag kommer inte på huvudmenyn men såfort jag ska välja liksom själva saven jag...
Svar
4
· Visningar
2 948
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter Vet att det går att fröså pion och att man nyper kapslarna tidigt. Men när, och hur? Någon erfaren bukare som kan bistå? Jag har...
Svar
1
· Visningar
1 715
Senast: Låtta
·
P
IT & mobiler Jag har glömt min The Sims 2-skiva hemma (är borta och jobbar hela sommaren). Men jag är såå sugen på att spela! Behöver man skivan...
Svar
6
· Visningar
1 559
Senast: Pamela
·
G
IT & mobiler Jag är helt inne på att köpa Nikon D40 som min första systemkamera. Har hört att det är en bra nybörjarkamer och så. Men vad behöver man...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Haukur
·
Trädgård & Växter Jag har en stor kärlek till Änglatrumpeter. Kan ni inte lägga in blider på era favoriter. Vilka är era favoriter? Vilken färg ska en... 2
Svar
30
· Visningar
3 102
Senast: johannea
·
IT & mobiler Jag har sökt genom hela datorn efter namnet papperskorgen och datorn hittar den inte! Den ligger inte på skrivbordet där den brukar...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Tjôta
·
M
IT & mobiler Hejsan! Ska köpa ett eget zoomobjektiv till hästtävling utomhus osv, men har inte riktigt kommit underfund med villket jag ska köpa...
Svar
18
· Visningar
1 361
Senast: nilema
·
G
Fritid Dessa förbannade otyg :devil:. Nästan alla mina t-shirts/klänningar/whatever av viskos eller liknande, dyra som billiga, noppar sig...
Svar
4
· Visningar
1 723
Senast: ang
·
Hemmet Jag letar efter en snygg picknickväska. (väska med kylfack och plats för tallrik och bestick m.m.) Finns det någon som har sett någon...
Svar
5
· Visningar
3 241
Senast: ainasoja
·
H
IT & mobiler Går de inte att ha två hotmail kopplade till Outlook? När jag försöker lägga till en till kommer de upp Access to hotmail via...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: JumpForMyLove
·
S
IT & mobiler - varför går inte det, någon jag känner säger att det blir för "stort" för mottagarens dator då, antar jag? Om jag testar och skickar...
Svar
2
· Visningar
1 407
Senast: Marna
·
Fritid Finns det något smidigt sätt att färga sömmarna på ett klädesplagg? Har en röd tröja som har vita sömmar som jag skulle vilja få röda...
Svar
2
· Visningar
2 573
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Hejsan! Jag använder för tillfället Windows Movie Maker och det har väl funkat ok hittills. Men nu är jag trött på det. Det bara...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Havregryn
·
Fritid www.ridingclub.com Är det nån som spelar? Är det kul?
Svar
3
· Visningar
1 301
Fritid en gång såg jag en helt underbar vask med otroligt vacker mosaik i, och sen har den idéen trillat vidare. Nu har jag kommit på att jag...
Svar
10
· Visningar
2 211
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler Jag har nu fått fyra stycken gamla objektiv av min pappa (macro, normal, tele, vidvinkel), och det vore ju superkul om man fick det att...
Svar
8
· Visningar
1 442
Trädgård & Växter Ny rostråd - om det går bra, den andra blev så lång ... Mina klängrosor vid stallet, planterade 1992-93, heter Heidelberg? om jag...
Svar
3
· Visningar
3 306
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Artfex S