Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
...och så dem hemma, brukar det funka?
De verkar ju ha väldigt lätt att föröka sig annars, men funkar det med frön från "förvildade"...
IT & mobiler
Jag är helt inne på att köpa Nikon D40 som min första systemkamera. Har hört att det är en bra nybörjarkamer och så. Men vad behöver man...
Trädgård & Växter
Jag har en stor kärlek till Änglatrumpeter. Kan ni inte lägga in blider på era favoriter. Vilka är era favoriter? Vilken färg ska en...
IT & mobiler
Jag har nu fått fyra stycken gamla objektiv av min pappa (macro, normal, tele, vidvinkel), och det vore ju superkul om man fick det att...
Hundavel & Ras Fodervärd sökes till hanhund som ska gå i avel.
Men de får inte finnas katt eller andra smådjur i hemmet. Heller inga andra hundar då...