Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Ja, så har jag återigen insett mina brister i hus och hemkunskap, eller nåt sånt. :o
Köpte mig för några veckor sen lite grejer att...
IT & mobiler
Nån som har nån aning vad det kan vara. Min adobe flash player är up to date... Sidan kommer fram men aldrig själva filmen. För ett tag...
Trädgård & Växter
Har en flaggstång på tomten. Förr fanns det en rabatt där men nu är det bara gräs. Vill göra nåt fint och lättskött. Vad hade ni gjort?
IT & mobiler
Ja, jag håller på att göra en hemsida i Microsoft Publisher där jag ska sälja mina bilder, men, hur fasiken får jag in bilderna? Alltså...
IT & mobiler
Hur gör man för att få ut stillbilder ur en film? Har en canon ixus 70 som jag filmat lite med och där kan man bläddra bland bilderna i...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...