Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Ja, så har jag återigen insett mina brister i hus och hemkunskap, eller nåt sånt. :o Köpte mig för några veckor sen lite grejer att...
Svar
1
· Visningar
1 029
Senast: Låtta
·
Hemmet Hur är det? Får man ta ner eternitplattor från husfasaden själv? Eller är det förbjudet? Det cirkulerar olika uppgifter - dels att...
Svar
8
· Visningar
3 124
J
Hemmet Ska måla barnens rum ;) ett jag är rastlösprojekt igen :D vad för färg kan man använda på tapet? Vi har bara ett lagertapet på väggen...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: JumpForMyLove
·
S
Fritid En alldeles egentillverkad rullgardin av min mormors gamla broderade lakan. En trälist i toppen, en rundstav i botten. Fäst med tre spik...
Svar
10
· Visningar
1 222
Senast: mirrorgirl
·
Hemmet Lägg upp bilder på era rum ur lite olika vinklar, jag behöver inspiration. 2
Svar
39
· Visningar
3 174
Senast: NinisE
·
IT & mobiler The problem, ehm... Engelskt tangentbord och dator oht. ( ligger pa 9o och ) pa 0an, d[ kanske ni fattar lite_ (understrecket ar ett...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Sorbe
·
IT & mobiler Någon annan som har problem med msn?
Svar
17
· Visningar
1 073
Senast: åke
·
S
IT & mobiler Som vanligt när jag behöver hjälp vänder jag mig till er här på buke. Har inte vart aktiv på ett bra tag då jag har haft mycket att...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: Sannis
·
Q
IT & mobiler Jag fick en liten Ipod av mamma igår, men det går inte att installerna Itunes på min dator för jag har fel uppgradering av min dator...
Svar
15
· Visningar
1 312
Senast: Qyenn97
·
IT & mobiler Nån som har nån aning vad det kan vara. Min adobe flash player är up to date... Sidan kommer fram men aldrig själva filmen. För ett tag...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: vindvissla
·
Hemmet Om man vill måla ett rum så det ser större ut och även ljusare för det är ganska mörkt nu. Inte så mycket ljusinsläpp med andra ord, vad...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: Hera
·
A
IT & mobiler Hur gör jag för att se vilka sidor som "pop up blockeraren" just blockerat? (Windows Explorer 7)
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Cafer
·
Trädgård & Växter Har en flaggstång på tomten. Förr fanns det en rabatt där men nu är det bara gräs. Vill göra nåt fint och lättskött. Vad hade ni gjort?
Svar
2
· Visningar
2 669
Senast: taccotad
·
Fritid Hjälp! Jag håller på och syr en brudklänning och har stött på ett problem, ska ska ha sk broderispets el. applikationsspets (broderad...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Nussikan
·
A
IT & mobiler Tänkte jag skulle kolla vad ni har för TV hemma hos er... Vi ska snart byta upp oss och har väl bestämt oss så långt att det blir en...
Svar
10
· Visningar
1 246
Senast: squirlett
·
IT & mobiler Ja, jag håller på att göra en hemsida i Microsoft Publisher där jag ska sälja mina bilder, men, hur fasiken får jag in bilderna? Alltså...
Svar
5
· Visningar
1 076
IT & mobiler Hej allihopa, hoppas jag la tråden rätt! :) Jag har haft min mobiltelefon i några år nu och jag känner att jag vill byta upp mig till...
Svar
14
· Visningar
4 255
Hemmet Jag har varit på besök i ett hus som har källare. Nere i källaren såg jag något som liknade vitt spindelnät på betongväggen. Vad kan det...
Svar
1
· Visningar
1 189
Senast: Mynta2
·
Hemmet Luft - luft. Vad har ni för märke och modeller? Hur stora hus värmer ni upp? Är ni nöjda? Jag har ett litet hus och tänker installera...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: cambello
·
IT & mobiler Hur gör man för att få ut stillbilder ur en film? Har en canon ixus 70 som jag filmat lite med och där kan man bläddra bland bilderna i...
Svar
3
· Visningar
1 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka