Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag är lite sugen på att skaffa en fontän att ha i trädgården. Vi har ett litet berg som står mitt i trädgården och det skulle vara...
Trädgård & Växter
Kan man göra det? Bara rakt av?
Har en ek som är så lång och smal och skulle vilja ha den lite mer buskig, att den inte bara växer...
IT & mobiler
Ska köpa en D60 och kollar lite på objektiven nu. Heter objektiven Nikkor och är till för Nikon kameror eller finns det objektiv som som...
Trädgård & Växter
Mina chiliplantor är ca 40cm långa och nu har dom två första chilisarna börjat växa. Har aldrig odlat chili förut och undrar varför dom...
Trädgård & Växter
halvt meningslöst inlägg men.... :D
Jag plockar buketter till mitt jobb nästan dagligen. Nu sommartid är det ju vackert med hundloka...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...