Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag kan inte ladda ner filmer på photobucket som jag har lagt till musik i. Förut har det funkat utan några som helst problem. Är det...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Zeeke
·
C
Fritid hur F*N kommer man förbi denhär saken!! Jag har kämpat som en galning!!! Chappe som är i desperat behov av hjälp
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Chloé
·
IT & mobiler Om jag vill ha en laptop på avbetalning, vilket är det bästa? Vi har telia bredband 24 mbts och har en stationär dator men den har... 2
Svar
26
· Visningar
2 732
Senast: doglover
·
Fritid Och dagens projekt blev detta.. Först en tom och tråkig plats och ca 1½ timme till övers En snäll make Betongstenar och...
Svar
12
· Visningar
1 294
Senast: Minerva
·
S
Hemmet Sitter och ska välja tapeter till nya lägenheten. Det är en hyreslägenhet så mina val är inte så många. Nu gäller det köket, har...
Svar
4
· Visningar
1 381
Senast: squirlett
·
Hemmet Jag och min sambo letar ny soffa nu, äntligen!! Vill då självklart veta vad ni har för soffa i ert hem. För- och nackdelar med soffan... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
20 981
Senast: Vilsa
·
Trädgård & Växter Jag är lite sugen på att skaffa en fontän att ha i trädgården. Vi har ett litet berg som står mitt i trädgården och det skulle vara...
Svar
8
· Visningar
2 363
Senast: Låtta
·
Fritid Ja, kan man det, frysa rabarber alltså?? Fick med mig hem hur mycket rabarber från stallet idag som helst! Växte tydligen väldans bra...
Svar
6
· Visningar
1 888
Senast: Angua
·
Hemmet Jag ska tapetsera om ett rum i min lägenhet, tanken är att jag ska ha vita/ljusa tapeter men jag vill ha in en fondvägg på en vägg med...
Svar
3
· Visningar
2 144
Senast: Kivina
·
IT & mobiler Undrar om någon har bättre koll på hur man gör:confused:? Jag har en laptop som jag vill kunna koppla till tvn för att kunna titta på...
Svar
14
· Visningar
7 834
Senast: suisyola
·
Trädgård & Växter Kan man göra det? Bara rakt av? Har en ek som är så lång och smal och skulle vilja ha den lite mer buskig, att den inte bara växer...
Svar
4
· Visningar
15 274
Senast: vippan
·
L
IT & mobiler Out of curiosity så att säga:p Vad har ni för dator: PC eller Mac? Själv har jag Mac:bump: 2 3
Svar
53
· Visningar
3 271
Senast: SuperBlackObeseMan
·
IT & mobiler Ska köpa en D60 och kollar lite på objektiven nu. Heter objektiven Nikkor och är till för Nikon kameror eller finns det objektiv som som...
Svar
8
· Visningar
1 893
Senast: Tarzzan
·
IT & mobiler Brukar alltid bränna skivor med alla filmer jag gör men nu skulle jag prova att spara över den till digitalkameran istället och då...
Svar
3
· Visningar
762
C
Hemmet Här landar mina ögon ofta....ofta.. Vet inte men stämningen i denna övermöblerade hörna är bara så..varm...mysig...skön och jag...
Svar
3
· Visningar
1 021
IT & mobiler Om jag har tre olästa sms och byter telefon(har kontantkort), visst borde väl de smsen kunna läsas i den då? Jag kan inte använda den...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Vart hittar man adresser som är vettiga men inte kostar en förmögenhet? Jag har gjort sidan klar så vill inte ha nånstans där man ska...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Missel
·
R
Trädgård & Växter Mina chiliplantor är ca 40cm långa och nu har dom två första chilisarna börjat växa. Har aldrig odlat chili förut och undrar varför dom...
Svar
1
· Visningar
840
·
A
IT & mobiler Jag behöver Hjälp. Jag vet inte hur det här hände men i vintras skulle jag logga in på min hotmail, men det gick inte. Det stod något...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: moonlightgarden
·
Trädgård & Växter halvt meningslöst inlägg men.... :D Jag plockar buketter till mitt jobb nästan dagligen. Nu sommartid är det ju vackert med hundloka...
Svar
3
· Visningar
1 216
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka