Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag har köpt tomatplantor, hallonplantor och jordgubbsplantor från Bakker. Alla plantor kommit fram fräscha, jag har planterat dem i nya...
Trädgård & Växter
Ska man klippa ner dem när de har blommat klart? Det ser ju rätt skräpigt ut när fröställningarna är kvar, men jag vet inte om blomman...
Trädgård & Växter
Köpte jordgubbsplantor tidigare i år och planterade dem efter konstens alla regler i ny trädgårdsjord i särskilda krukor. Men det kom...
Trädgård & Växter
Jag har odlat paprika i vanliga oglaserade lerkrukor, men fått en massa spinn på plantorna. De är väl lika bra att slänga ut, med jord...
IT & mobiler
Eller är det bara jag som inbillar mig? Innan kunde jag komma rakt på det jag sökte efter genom göra en boolesk sökning med väl avvägda...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...