Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Funderar på att flytta till billigare boende och har hittat en gullig etta centralt.. Funderar på det här med loftsängar, det hade... 2
Svar
23
· Visningar
9 239
Senast: Inte_Ung
·
M
Fritid Japp håller på att städa lite nu inför sommaren och undrar nu vilket rengöringsmedel som ni tycker är bäst? :laugh: Har framförallt en...
Svar
5
· Visningar
2 043
Senast: Kimz0r
·
Trädgård & Växter Jag har köpt tomatplantor, hallonplantor och jordgubbsplantor från Bakker. Alla plantor kommit fram fräscha, jag har planterat dem i nya...
Svar
17
· Visningar
7 135
Senast: Prosit
·
L
Trädgård & Växter Ska man klippa ner dem när de har blommat klart? Det ser ju rätt skräpigt ut när fröställningarna är kvar, men jag vet inte om blomman...
Svar
1
· Visningar
1 285
·
L
Trädgård & Växter Köpte jordgubbsplantor tidigare i år och planterade dem efter konstens alla regler i ny trädgårdsjord i särskilda krukor. Men det kom...
Svar
1
· Visningar
733
·
Fritid Kan man fortfarande det? Hur gör man i så fall, vem hyr ut containers? Vi har så mycket att rensa och röja och det börjar bli lite...
Svar
19
· Visningar
3 914
Senast: Lupin
·
S
Fritid Nu är det ju snart midsommar och tänkte dra i hop en nubbe sallad till festen, så ge mig era bästa recept. Tackar:):banana:
Svar
6
· Visningar
1 484
Senast: Sproti
·
R
IT & mobiler Har stött på problem så nu behöver jag hjälp... har en gång i tiden lärt mig hur jag ska göra, men minnet är inte alla gånger så...
Svar
19
· Visningar
1 175
Senast: Jezzie
·
S
IT & mobiler Om jag går in på youtube t.ex så står det Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Nu har jag efter många års dreggalnde och besviket fotointresse pga skitkameror bestämt mig för att köpa mig en riktig kamera! Så... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 478
Senast: Andorra
·
Hemmet Här kommer ännu en tråd om mina hustankar. Vi är verkligen nära nu. Det är meningen att vi ska skriva på köpkontraktet på huset imorn...
Svar
15
· Visningar
3 202
Senast: malumbub
·
Trädgård & Växter Jag har odlat paprika i vanliga oglaserade lerkrukor, men fått en massa spinn på plantorna. De är väl lika bra att slänga ut, med jord...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Låtta
·
IT & mobiler När jag försöker köra/installera ett program via cd-skiva så kommer bara den här rutan upp, oavsett om jag försöker installera...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: emmath
·
IT & mobiler Eller är det bara jag som inbillar mig? Innan kunde jag komma rakt på det jag sökte efter genom göra en boolesk sökning med väl avvägda...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: ang
·
Hemmet Jag blir snart vansinnig av utmattning!! :crazy: Redan ett par veckor innan midsommar är jag hårt tärd av sömnbrist, och då vet jag...
Svar
15
· Visningar
18 527
Senast: pinky
·
S
Fritid var får man tag på dessa? Skall sätta upp myggnät i sovrumsfönstret. På G**nngården finns färdiga kit att köpa, men dom är dyra... 2
Svar
24
· Visningar
6 980
Senast: Sproti
·
IT & mobiler Jag kan inte ladda ner filmer på photobucket som jag har lagt till musik i. Förut har det funkat utan några som helst problem. Är det...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Zeeke
·
C
Fritid hur F*N kommer man förbi denhär saken!! Jag har kämpat som en galning!!! Chappe som är i desperat behov av hjälp
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Chloé
·
IT & mobiler Om jag vill ha en laptop på avbetalning, vilket är det bästa? Vi har telia bredband 24 mbts och har en stationär dator men den har... 2
Svar
26
· Visningar
2 731
Senast: doglover
·
Fritid Och dagens projekt blev detta.. Först en tom och tråkig plats och ca 1½ timme till övers En snäll make Betongstenar och...
Svar
12
· Visningar
1 294
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka