Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Alltså jag är inte så bra på blommor:angel:Men har införskaffat penseér och tänkte köpa lite pelargon oxå så småningom! Hört av andra...
Svar
4
· Visningar
1 471
Senast: peace
·
Trädgård & Växter Efter att ha blivit misshandlad av mig i ungefär 2 år och dessförinnan blivit misshandlad av förra hyresgästen så känns den trött, hemsk...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: ang
·
Hemmet Nån som har tips på vad man kan använda för material?
Svar
6
· Visningar
1 994
Senast: MissFideli
·
T
Fritid jag älskar såna där tänkar spel där man ska klicka med musen och lösa gåtor. Nu hittar jag dock inget bra, vi kan väl tipsa varandra om...
Svar
13
· Visningar
1 434
Senast: Egonson
·
Trädgård & Växter Nu har vi äntligen kommit igång på riktigt med kolonilotten, därför behöver jag tips på saker att odla, särskillt någon klätterväxt...
Svar
3
· Visningar
2 309
Senast: Låtta
·
IT & mobiler Excel och jag har aldrig varit direkt bästa vänner, och nu när jag behöver det som mest har det bestämt sig för att absolut inte läsa...
Svar
10
· Visningar
1 379
Senast: sthu
·
Trädgård & Växter Jag gör ju en massa träckprover såhär på våren och kom precis på den briljanta idén att allt bajs kan bli käk åt mina blommor! Men det...
Svar
6
· Visningar
7 430
Senast: Migo
·
Hemmet En ego-tråd för mig! Så här började sovrummet Hårt-i-magen-brunt och tydliga lagningar efter en hylla ovanför sängen (det vita... 2 3
Svar
57
· Visningar
7 858
Trädgård & Växter Många frågor från en som är totalt obevandrad inom trädgårdar med tillbehör. Jag har en tomt, som är kanske 3000 kvm, eller något i den... 2
Svar
28
· Visningar
5 345
Senast: Bebben
·
M
Hemmet Nån som har en bra lösning på hur man tillverkar sin egen rullgardin? Någon form av vikgardin går också bra. /Madde
Svar
4
· Visningar
4 138
Senast: MaddeLen
·
Fritid Jag har en 18 hästars Husqvarna åkgräsklippare som är ett år gammal. Igår körde jag igång den för första gången i år. Batteriet var ju...
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: Jillybean
·
Fritid i tävlingen mot fuxen på stranden, hur sjutton vinner man?! så fort jag kommer i närheten så stannar ju min häst av att den råkar stöta...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: cili
·
IT & mobiler Hjälp mig nu... Funderar på att ordna med någon slags fölvakt. Skulle det funka om jag köper en webbkamera, sätter den o min bärbara...
Svar
8
· Visningar
1 041
Trädgård & Växter Några av mina krukor med nysådda örter, liksom en pelargonstickling, har fått en vit beläggning på jorden. Det är inte luddmögel utan...
Svar
1
· Visningar
2 118
Senast: Winni
·
Fritid Har ett möbeltyg som jag skulle vilja färga antar att det är syntetiskt av något slag. Av olika anledningar är det inte aktuellt att...
Svar
10
· Visningar
5 405
Senast: serendipity_
·
Trädgård & Växter Jag har en krusbärsbuske som jag ömt värnar om. Jag köpte busken för ett år sen och den växte redan då till en rätt stor buske. Dock...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: malumbub
·
Trädgård & Växter I min trädgård växer det röda gullvivor, är det ovanligt? Ngn som vet?
Svar
4
· Visningar
1 269
Senast: Lusidor
·
M
IT & mobiler Om de nu finns en tråd om detta så säg till eller länka ! De är så att jag är totalt nybörjare i Photshop ! Om någon eller några...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: MinIan
·
Trädgård & Växter Det är en gräsmatta på ca. 100 kvm där det är fler kala fläckar än vad det är gräs. Jag tänkte lägga på dressjord och så nytt gräs på de...
Svar
3
· Visningar
9 577
Senast: Philosophia
·
S
Fritid http://www.jigsaw.x0.com/sphere_e/index.html Någon som vill hjälpa mig med detta escape spel? Har körtfast. Jag har hittadat: 1... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 578
Senast: smultronfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka