Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Murgrönan vill inte. Vi försöker täcka vår lilla slänt med murgröna, den vill inte alls ta sig (och hålla ogräset borta) och jag...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: AnnBur
·
IT & mobiler Hoppas någon kan hjälpa mig.. Vad är det för html-koder för att göra klickbara bilder? Alltså om jag har en liten bild och så vill jag...
Svar
3
· Visningar
8 392
Senast: Lotus7
·
Fritid Rengör man ett tangentbord? :confused: Jag har den fula ovanan att äta vid datorn :angel: och givetvis faller det allt som oftast ner... 2
Svar
22
· Visningar
2 286
Senast: Raderad medlem 6459
·
Trädgård & Växter Jag har haft sådan otur i år med mina växter. Det har varit allt från hoppstjärtar (i och för sig inte skadliga) till sorgmyggelarver...
Svar
1
· Visningar
1 113
O
Fritid Ohändig och med noll koll undrar jag om någon vet ett bra verktyg man kan klippa/ skära hård plast med? Plasten= botten på en...
Svar
11
· Visningar
12 104
Senast: Xzite
·
Trädgård & Växter Jag har en krusbärsbuske som i höstas fick besök av ovälkomna gäster som våldsgästade och åt upp blad. Jag blev av med dem, men nu är de...
Svar
3
· Visningar
3 269
Senast: malumbub
·
H
IT & mobiler Finns det något program som man snabbt kan förminska ett antal bilder på samma gång istället för att sitta och förminska bilderna en och...
Svar
1
· Visningar
1 297
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler Jag får upp texten 1720 Smart harddrive detects imminent failure( failing Attr:05) Please back up the contents of the harddrive and...
Svar
5
· Visningar
2 171
Senast: Unix
·
T
IT & mobiler på nätet. Vilken är bäst att använda sig av? Då jag tar många bilder vill jag kunna lägga ut dom på nätet för att spara plats på...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: ullo
·
Fritid Jag har under de senaste dagarna hittat ett antal skumma baggar i mitt hem - på olika platser. Har sett dessa baggar tidigare år också...
Svar
3
· Visningar
6 145
Senast: Brandgul
·
T
IT & mobiler hejsan! jag skulle behöva lite tips, jag har nämligen fått i uppdrag att vara "fotograf" på ett disco ikväll, och de vill helst inte att...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: moiran
·
  • Låst
IT & mobiler Jaa... klantig som jag är så skulle ja tömma papperskorgen... men råkae ta bort den istället :o Hur får jag tillbaka den som?
Svar
2
· Visningar
713
Senast: gern
·
L
IT & mobiler Har ett litet problem med movie maker! JAg kan få in bilder och likande men när jag försöker lägga in videoklipp så går det inte...
Svar
16
· Visningar
4 078
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Jag blir snart v-a-n-s-i-n-n-i-g!!!!!!! :eek: Kan nån vänlig själ hjälpa mig?? Min dator har blivit så fruktansvärt seg vid...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: spydon
·
D
IT & mobiler Jag bara måste får kärleksförklara google.. Min dator la av igår.. en systemfil saknades eller var korrupt.. suck suck suck...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: spydon
·
T
IT & mobiler Går det att få tag på en sådan laddare så jag kan ladda datorn i ciggaret urtaget?? Jag skall ut i vildmarken en vecka i sommar och...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Tarzzan
·
J
Hemmet Vi ska flytta till en lägenhet om någon månad, den är under renovering just nu. Nytt golv får vi i kök, vardagsrum, hall osv men inte i...
Svar
4
· Visningar
1 297
Senast: Revontuli
·
Trädgård & Växter av en bekant som hade haft sotaren på besök,att sot håller mördarsniglar borta! Man bara strör ut lite,så håller sig dom små :devil...
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: movi
·
V
IT & mobiler våran 3 åring är en välutbildad dator hacker :devil: och har även lärt sig att göra vår dator svåråtkommlig så nu undrar jag i fall...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Stalker
·
Hemmet I sommar ska jag ge mig i kast med att förnya och renovera lite av det jag har stående. Som äkta student har jag nu lagt vantarna på en...
Svar
2
· Visningar
4 761
Senast: maria85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka