Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag har haft sådan otur i år med mina växter. Det har varit allt från hoppstjärtar (i och för sig inte skadliga) till sorgmyggelarver...
Trädgård & Växter
Jag har en krusbärsbuske som i höstas fick besök av ovälkomna gäster som våldsgästade och åt upp blad. Jag blev av med dem, men nu är de...
IT & mobiler
Finns det något program som man snabbt kan förminska ett antal bilder på samma gång istället för att sitta och förminska bilderna en och...
IT & mobiler
hejsan! jag skulle behöva lite tips, jag har nämligen fått i uppdrag att vara "fotograf" på ett disco ikväll, och de vill helst inte att...
Trädgård & Växter
av en bekant som hade haft sotaren på besök,att sot håller mördarsniglar borta!
Man bara strör ut lite,så håller sig dom små :devil...
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...