Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Behöver hjälp med Google SketchUp! Har haft en tidigare version innan och då har allting funkar bra, men nu när jag laddat ner version 6...
Trädgård & Växter
I somras köpte jag så underbart fina rosenknoppspelargoner och jag har försökt övervintra dem i vårt svalaste fönster. Men nu är det...
Trädgård & Växter
Påskliljorna har börjat blomma, men i miniformat :eek:
Stammen är alltså bara några cm hög och blomman som en tumnagel :crazy:
Vad...
Trädgård & Växter
har tänkt köpa växter till balkongen...dock vill jag inte ha en tråkig blomlåda utan tänkte köpa 2 hinkar och sätta nåt träd eller dyl...
IT & mobiler
Min Tv är konstig, den tjuter. Jag hör det mest när jag sätter igång den men jag misstänkter att det låter hela tiden men att jag vänjer...
Trädgård & Växter
som kan bo i en kruka/urna året om helst.
Jag bor i en lägenhet med en egen trappa upp med väggar och tak.Och där i svängen i trappan...
IT & mobiler
Sitter och kikar lite smått på begagnat annonserna, skulle vilja ha en enkel bärbar att kunna ta med sig tex när man är borta på meeting...
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...