Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

G
Hemmet Jag letar efter en liten vit bänk som ska stå på kortsidan på min balkong. Var kan jag hitta det? Ryggstöd eller ej spelar ingen...
Svar
7
· Visningar
4 008
Senast: glee
·
Fritid Vi ska fixa till köket och då började jag fundera över kyl/frys. Har för mig att jag hört någonstans om någon som vaxade ytorna med...
Svar
6
· Visningar
4 091
Senast: ullo
·
Trädgård & Växter Jaha, då var det dags igen :angel: Jag är knäpp men jag måste ha matchande markiser till mitt hus. För många år sedan så var...
Svar
8
· Visningar
5 822
J
Fritid hej hej! skulle behöva lite hjälp! har fastnat på spelet Horsez till Ps 2. det är när man är i monacco tror jag man är och där man ska...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: cili
·
L
IT & mobiler Jag har en film från när jag tävlade sist, men när jag ska ladda upp den på youtube så är den ALLT för stor. Man får max ha 100MB och...
Svar
12
· Visningar
6 786
Senast: dolphinsmile
·
M
Fritid Har fått en STOR fet fläck på min DYRA vita tröja :crazy::crazy::crazy: Råkade sitta lite nära en whiteboard penna som hade locket av...
Svar
5
· Visningar
7 651
Senast: vippan
·
IT & mobiler Mina tangenter har blivit sega. Jag får trycka mellan 3-10 ggr på varje tangent för att bokstaven ska dyka upp på skärmen. MEN skriver...
Svar
1
· Visningar
1 824
Senast: dolphinsmile
·
Trädgård & Växter Fungerar det verkligen att plantera kryddplantorna man köper i vanlig matbutik? Överlver dem? Har ni några bra tips på vad man ska tänka... 2
Svar
23
· Visningar
6 358
Senast: Mammas
·
E
Fritid Vad det finns för hästspel till ps2? Om det änns finns några, men det hoppas jag på, thihi! Jaa, jag är hästtönt jag vet. Men det vore...
Svar
7
· Visningar
3 828
Trädgård & Växter Är det någon som vet var man kan få tag på ett litet parasoll (alltså max 130-140 cm i diameter, ej s.k. balkongparasoll) i en lagom...
Svar
4
· Visningar
3 484
Senast: nexxa
·
Hemmet Har ett fint soffbord som jag köpt på loppis men två av benen är en aningens vingliga. Har skruvat åt alla skruvar jag hittat men de...
Svar
2
· Visningar
1 214
Senast: åke
·
Trädgård & Växter Jag brukar gräva upp alla små trädplantor som bosätter sig på olämpliga ställen och plantera dom i gamla spannar etc. Nu har jag rätt...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: åke
·
Trädgård & Växter Håller på med lite balkongodling och mina tomat-, gurk- och ärtplantor har börjat växa ur sina krukor och behöver en omplantering till...
Svar
11
· Visningar
1 967
Senast: Snurrfian
·
D
IT & mobiler Rubriken konstig, jag vet ;) Jag vill på min hemsida (freewebs) kunna ha så att mina besökare kan ladda ner ett worddokument men vet...
Svar
1
· Visningar
928
Senast: Unix
·
Trädgård & Växter Vet inte om denna tråd ligger rätt, men det handlar ju om min trädgård. Problemet är katter som springer lösa på vårt område...
Svar
18
· Visningar
4 045
Senast: vego96
·
Fritid sitter och funderar på om jag ska köpa dataspelet ride eller inte.. Någon som har spelat det, är den bra? Är den prisvärd?
Svar
8
· Visningar
1 614
Senast: mirage_
·
Fritid Vi ska ut och campa i sommar och behöver ett spritkök! Vilket ska vi köpa? Vill inte spendera mer än nödvändigt eftersom jag misstänker...
Svar
3
· Visningar
1 230
Senast: Reykur
·
Hemmet Hade för ett tag sen en tråd om min rum-makeover som fick mycket protester, då jag valde att ha svart och rött på väggarna ;) Skolåda...
Svar
10
· Visningar
1 789
Senast: Chili
·
Trädgård & Växter Som rubriken lyder: Hur mkt dricker ett björkträd i genomsnitt/dag?
Svar
11
· Visningar
8 818
Senast: twinstar
·
A
Trädgård & Växter Eftersom Sverige är ganska avlångt, finns nog våren i flera tappningar. Just nu, i dag, vart är den hos er? Jag bor längs kusten i... 2
Svar
20
· Visningar
2 043
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka