Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Min Tv är konstig, den tjuter. Jag hör det mest när jag sätter igång den men jag misstänkter att det låter hela tiden men att jag vänjer...
Trädgård & Växter
som kan bo i en kruka/urna året om helst.
Jag bor i en lägenhet med en egen trappa upp med väggar och tak.Och där i svängen i trappan...
IT & mobiler
Sitter och kikar lite smått på begagnat annonserna, skulle vilja ha en enkel bärbar att kunna ta med sig tex när man är borta på meeting...
Trädgård & Växter
Fick hem ett reklamblad ifrån den lokala plantskolan för någon vecka sedan och bara fick ett ha-begär efter denna ros, (kunde inte lägga...
Trädgård & Växter
Jag är väldigt förtjust i vattenblänk i trädgården, men eftersom vi har små barn så vågar vi inte chansa på att skaffa damm än på ett...
IT & mobiler
Går det som rubriken frågar att redigera musikfiler ? Handlar mest om MP3 filer (även några andra) där jag tex skulle vilja klippa bort...
Trädgård & Växter
o nu menar jag lökar man äter o inget annat ;)
Jag har funderat lite på det där, om man planterar en gul eller en röd lök, blir det då...