Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nu börjar min hemsida äntligen bli klar... Problemet just nu är att i Explorer så blir det något konstigt med fönstret, dels kan man...
Svar
16
· Visningar
1 321
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hjälp en totalt okunnig!!! Jag måste verkligen fixa om min hemsida som nu ligger vilande (endast en startsida med kontaktuppgifter)...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: nidron
·
IT & mobiler Alltså - jag har kunnat en hel del om datorer men är nu gammal och avdankad.... måste fråga... Min laserskrivare har avlidit och jag...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Ja det är som så att jag använder mig av virusprogrammet F-Secure 2007. Men nu har det börjat blinka en röd varningsgrej(utropstecken)...
Svar
7
· Visningar
3 172
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Sitter här med lillebrors laptop (ärvedator från pappa ;) ) då den vanliga datorn är upptagen. Den är från hedenhös (Dell Inspiron...
Svar
1
· Visningar
939
Senast: aiquen
·
F
IT & mobiler Om t.ex. min kompis tar kort på mig och jag tycker jag blir asful, får hon då lägga ut den på t.ex. internet? Min kompis säger att...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Husmusen
·
S
IT & mobiler Har någon spelat Tycoon Airport 2? Hur öppnar man flygplatsen när man har byggt klart? :bump:
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Saraseal
·
IT & mobiler En "meny"kolumn/rad, som följer och är likadan på alla sidor?? Är ju lite lagom ny på detta, så jag har halvsvårt för att få till den...
Svar
10
· Visningar
1 303
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag håller på och gör dom sista förändringarna i mina script innan hemsidan ska upp på nätet. Jag använder inte samma dator som...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Ni som har mediacenter är ni nöjda med detta? Nu ska jag göra en investering på en sådan anläggning men jag blev rekomenderad att vänta...
Svar
16
· Visningar
1 660
Senast: Gammeln
·
F
IT & mobiler Vad är en volymetikett för något? Snälla, behöver verkligen hjälp, nu!! :crazy:
Svar
8
· Visningar
9 420
Senast: Fire-Eye
·
IT & mobiler Gah! Blir galen! Popupfönster främst gömmer sig! De dyker inte upp på raden längst ner utan de bara försvinner! Just nu har jag...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Stalker
·
IT & mobiler är det någon som har testat det eller hört något om det? Låter ju som en vettig möjlighet till bättre internet för oss som inte har...
Svar
2
· Visningar
2 427
IT & mobiler Har målat mitt databord vitt. Jättesnyggt tycker jag, men tydligen gillar inte min optiska mus det. Jag måste ha ett mörkt underlag för...
Svar
6
· Visningar
1 808
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Vilket/vilka har du? Är du nöjd? Är dödligt less på att slåss med Winamp och Windows Media Player. Vad har du för brännarprogram?
Svar
15
· Visningar
1 325
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Jag tycker att mellanrummet mellan bokstäverna i mina inlägg på min blogg är för långt, hur ändrar jag detta? Vad i koden ska jag leta...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: nidron
·
IT & mobiler min hyresvärd ska installera ett nytt nät och det ger mig möjlighet att välja en annan internetleverantör. men när man tittar på...
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: aiquen
·
L
  • Låst
IT & mobiler Jag kan inte få någon användarbild:confused: jag fattar verkligen inte hur man gör? Jag är urusel på sånt här:angel:
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Gnist
·
D
IT & mobiler Att centrera en div är inte svårt, men hur gör man om man vill få den att ligga precis i överkant på sidan? Om css-koden ser ut som...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: meodeo
·
X
IT & mobiler Ni vet såna där spel där man ska hitta grejer o ta sig från rum till rum. :p Har ni tips på några såna? Och ja, jag har tråkigt:crazy: :D 5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 857
Senast: Fridoliin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka