Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler En kompis till mig har försökt i över en veckas tid att skicka bilder via mail till mig. Men jag får inga bilder. Jag kan skicka och får...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag har råkat spärra en adress i outlook express. Hur tar jag bort spärren? Snabbt svar tack...
Svar
12
· Visningar
1 026
Senast: Grana
·
C
IT & mobiler Igår skapade jag en användare och körde på den. Sen stängde jag ner programmet när jag var klar.. Hur kommer jag in i min användare...
Svar
3
· Visningar
1 189
Senast: Prisma
·
IT & mobiler Sambon och jag ska införskaffa en fotoskrivare och behöver tips om någon BRA. Har kikat på NetOnNet nu. Hittat en för 799:- som vi...
Svar
6
· Visningar
1 740
Senast: Enya
·
IT & mobiler i Word hur pass tillförlitlig är den egentligen? Är det ok om den inte säger ifrån? På det stora hela alltså,jag vet att det kan...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: citron
·
IT & mobiler Har avslutat adsl hos telia o de har stängt min mailadress... Så jag skulle behöva en ny, som jag kan ha på outlooken. Nu till min...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Stalker
·
  • Låst
IT & mobiler ... sparar man spelet på rosemond hill? fort, fort! :bow:
Svar
6
· Visningar
994
D
IT & mobiler Har köpt en ny mobil, en samsung SHG E370. När jag först skulle ladda den lyste det på fronten av mobilen...sen när jag öppnade den...
Svar
11
· Visningar
982
Senast: meodeo
·
  • Låst
IT & mobiler Ja, hur tar man bort bilder som man laddat upp på bukes bildgalleri som sedan hamnar på ens egna profil? Jag vill ta bort några och...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har försökt nu ett antal gånger att spara den film jag gjort i moviemaker till DVD eller CD. Varje gång "fastnar" det på 58% sparat...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: Charoe
·
K
IT & mobiler Råkade trycka på ngt på tagnetsbordet, och plötsligt blev texten jättestor :o Någon som vet hur jag ska göra för att få den liten igen? :D
Svar
4
· Visningar
971
Senast: aiquen
·
K
IT & mobiler http://www.joost.com/ har jag testat, fungerar bra, men det är ont om bra kanaler för oss svenskar tycker jag...
Svar
1
· Visningar
1 299
Senast: Kuckeliku
·
K
IT & mobiler som spinnoff på trögstartad datortråden vad är det för filer i den här mappen?
Svar
1
· Visningar
1 354
Senast: nidron
·
K
IT & mobiler Har letat som en galning hur man kan spela Myulk, hittade det sen hemma i garderoben. Men som sagt måste man ha 256 färger på datan och...
Svar
10
· Visningar
1 917
Senast: Kryptonit
·
IT & mobiler Hur tusan sparar man som pdf i excel? Tycker jag har letat överallt :crazy:
Svar
10
· Visningar
1 254
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Eftersom min dator segar lite och jag aldrig uppdaterat drivrutinerna så tänkte jag göra detta. Pv skaffar mig en länk och jag har nu...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: meodeo
·
N
IT & mobiler Eftersom jag är för lat för att knacka kod och laptopen för lat för dreamweaver så undrar jag om det finns någon gratis HTML-editor...
Svar
5
· Visningar
1 278
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler nån som vet hur man gör det?? mina två minneskort är fulla så det går inte att spara nån ting.. :crazy: jag som köpt guitar hero å...
Svar
2
· Visningar
4 694
Senast: Nominous
·
IT & mobiler När jag ska spela något spel t.ex The sims, Worms m.m så tjuter skärmen hela tiden. Spelar ingen roll vilken upplösning eller storlek...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: R8n
·
S
IT & mobiler Vill absolute inte fungera för mig. Alla andra varianter med top center, bottom, center o.s.v. fungerar fin fint, men givetvis inte den...
Svar
5
· Visningar
834
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka