Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler Hejsan, nu är jag inne på min gamla dator för jag har fått ett virus på den andra och jag vet inte vad jag ska göra kan någon här hjälpa...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Pretty
·
IT & mobiler Vi måste av vissa orsaker behålla den gamla datorn men jag skulle vilja slippa den stora klumpiga skärmen på skrivbordet och bara...
Svar
16
· Visningar
1 676
Senast: Baka_kun
·
I
IT & mobiler Vad har ni för datorer? Min nuvarande är en kass sak som har en del år på nacken! Nästan skrattretande! Operativsystem: Windows 98... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 269
Senast: tjenixen
·
IT & mobiler Hej på er! Nu är det såhär att jag har en Canon IXUS 65 och ska ladda in några bilder i datorn från kameran. (Detta har jag btw...
Svar
8
· Visningar
1 317
Senast: Modest
·
IT & mobiler Vilken sorts usb-sladd passar till ett PSP? Det är väl rätt bra att ha en sån? Funderar på om kanske den sladden jag har till kameran...
Svar
2
· Visningar
1 336
Senast: mysboll
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter en digital systemkamera. Idag har jag en "vanlig" digital kamera, Panasonic DMC-LC70 . Jag vill ha en kamera som... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 555
Senast: whipsy
·
F
IT & mobiler Vad har ni för tips till oss med Nikon D50? Och vilka har en Nikon D50? Vilka objektiv använder ni? Jag har ett 55-200 mm. och ett...
Svar
9
· Visningar
1 173
Senast: Kuckeliku
·
K
IT & mobiler Följande felmeddelande fick jag när jag försökte validera min hemsida. Vad betyder det och vad gör jag åt det? No Character Encoding...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: nidron
·
IT & mobiler Ja jag funderar på att skaffa mej en ny data, en bärbar. Någon som har några tips på vad jag ska leta efter eller vad som kan tänkas...
Svar
17
· Visningar
2 784
Senast: Prosit
·
S
IT & mobiler min dator låter skitmkt efter en stund när den varit igång, låter typ som en damsugare, varför gör den det? :O
Svar
2
· Visningar
896
Senast: moiran
·
  • Låst
IT & mobiler Hej. Jag har råkat klicka i "Prenumerera på XXX rss-ström" på en kompis pixbox sida. Är lite jobbigt när det nu kommer små meddelanden...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hej. Har köpt mig en Digital Systemkamera. Ibland när jag fotar så blir bilderna alldeles för ljusa på vissa ställen tex himmlen. I...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: Kuckeliku
·
P
IT & mobiler haha jag fick en imac data för någon dag sedan och har typ presis lärt mig hur man ens går in på internat. haha sjukt tvärt om en vad...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: pollan
·
IT & mobiler Hur gör man om texten till konturer?? Har totalt glömt bort det! (ska lämnas till tryck)
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: milly
·
IT & mobiler Har nyligen skaffat ny dator, och fört över allt från den gamla datorn till den nya. Vi har en skrivare med scanner från Brother som vi...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: sarma
·
IT & mobiler Dr i nedre adressfltet har jag OE , internet och genväg till skrivbordet ikonerna. Nu har genvägen bara försvunnit i tomma intet. Hur...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: åke
·
IT & mobiler Jag har sims 2 + sims 2 studentliv. Detta har fungerat hur bra som helst att spela och häromkvällen laddade jag ner en del nya möbler...
Svar
7
· Visningar
2 316
Senast: Tabasco
·
IT & mobiler Finns det andra liknade program? Som är lika lätt som som movie maker men har flera fuktioner?? Tack på förhand
Svar
3
· Visningar
822
Senast: Covetous
·
IT & mobiler HUR INSTALLERAR MAN FLASHPLAYER I WINDOWS VISTA?????? Jag blir galen... Jag vill installera Flash men det verkar vara tok omöjligt...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: Prosit
·
G
IT & mobiler alltså, nu har jag ett problem, (som vanligt:angel: ) hur får man bort ljudet i sina klipp ? jag har programmet windows movie maker ...
Svar
10
· Visningar
1 248
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka